{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idiot i BMW !!!!
  • #3   18. maj 2009 jep, synd for hans kæreste, at hun blev fanget i hans vanvid

• #4   18. maj 2009 ja,enig med dig,men han får også en hilsen fra polisen

• #6   18. maj 2009 dybt idiot... Så simpelt kan det siges... !

• #7   18. maj 2009 skyd dog dækkene på BMW'en...

• #8   18. maj 2009 Gal en spade, han kunne da i det minste have valgt en bil som faktisk kunne køre fra politiet smiley

• Mads S
    Mads S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
    #9   18. maj 2009 Vild biljagt.. Hvorfor stopper idioten ikke bare med det samme? smiley

• #10   18. maj 2009 Er én tråd ikke nok?

• #11   18. maj 2009 JA har en ting at sige..

fuck jer mand, konen vil se bolig Battel vor herre bevars mand... så ingen stc.2 typisk KVINDER !

• #12   18. maj 2009 .... bor selv i nykøbing falster og fuck en idiot...!

er der nogen der ved hvem han er?

• #13   18. maj 2009 Ja han var da helt fjernstyret. sådan en lille snotabe..

• #14   18. maj 2009 Det er altid godt med en ekstra tråd, hvis nu den første skulle knække;-)

Jeg har den fornemmelse, at politiet kørte godt. Ved lyskrydset ved Herritslev på Nystedvej er der rigtig gode oversigtsforhold, så det var helt rigtigt at tage hellen venstre om.

Men det var da godt, at han blev stoppet.

Tænk at sådan noget foregår på Lolland:-)

• #15   18. maj 2009 B4NDIT ™ - Ja, godt man ikke er en tøffelhelt da! Ellers må du bare opgradere til endnu et TV.. Bare sørg for, at du får det første, så er lidt af værdigheden da beholdt smiley

• #16   18. maj 2009 Jeg bor i Grænge 9 km. fra Nykøbing Falster på Lollandssiden.

• #17   18. maj 2009 Nicolai N: Ja, jeg håber da, at du ikke har kortet i dag så!

• #18   18. maj 2009 Mads rolig nu, der afregnes senere i soveværelset + jeg har fred og ro i den time det møg program vare smiley

• #19   18. maj 2009 Haha.. Jaja, det ville jeg også sige, hvis jeg var i dit sted.. Tøffelhelt.. smiley

• #20   18. maj 2009 Han gik eder bankemig til den for at slippe væk!!!

Det var da også tydeligt at politiet ikke kunne følge med, men til gengæld kunne han ikke køre i svingene, der var politi manden i peogeoet væsentlig bedre og fik ham til sidst. Det blev til en bøde på totalt 66000kr !!! smiley

• #21   18. maj 2009 jo nok er han en skovl men at politimanden kan sidde og sige at han gør det sikre at følge med kan jeg fandem ikke følge ham i havde han bakke lidt af vil jeg vædde på at ham i bmwen villle slappe lidt af og de har jo reg nummeret så det var jo bare at hente ham senere jeg syntes at politiet er med til at sætte andres liv på spil.... bare min mening

• #22   18. maj 2009 Ja, de skriver på hjemmesiden at videoen ligger der, men kan ikke finde den ?

• #23   18. maj 2009 jeg bor i fuglse,, der 1 km fra hvor han bliver stoppet. kunne lige se jeg kom kørende hjem og han var fløjet ind i mig. der er meget lidt plads der hvor han kørte. han skal værer glad for han ikke møder en af de store traktore der kører der ude.

• #24   18. maj 2009 Haha, hold nu kæft Johnni smiley

• #25   18. maj 2009 Mike F - Hold da op, du har virkelig oplevet det på tæt hold hva ? Du var jo nærmest med, 9km kun ? smiley

Allan P - Tak for resume smiley Bare hvis nu man ikke havde set det men havde lyst til at diskutere det :DOg lidt mangelfuldt vil jeg sige, f.eks, den kvindelige betjent hed lone smiley Kender du hende Mike ?

Go griner en Mandag aften !

• #26   18. maj 2009 Men Mike, du er altså slået, cristian R var jo nærmest død...

• #27   18. maj 2009 nemlig.. nærmest død...

• #29   18. maj 2009 lad mig lige sige at jeg IKKE forsvarer han handling, men for mig ser det altså ud til at politiet påkører ham oog ikke omvendt..
    hvis man får den fornemmelse at de bevidst kører ind i en, vil jeg ikke påstå at jeg frivilligt ville stoppe lige de næste par meter...

at betjenten er åh så dygtig til at køre bil har jeg egentlig også liidt svært ved at se, og skal det være helt galt burde han sq ha ladet ham slippe og hente ham senere. at prøve at indhente ham, og derved "presse" ham til at holde den hastighed igennem den der lille by er satme da ikke at vise omtanke for sine omgivelser set i forhold til eget ego..

ud over det har det altid "moret" mig at folk kan køre totalt hasarderet i biler der i det mindste har evnerne til det, men at politiet kan køre endu stærkere i en gammel udskidt 306 uden at det på nogen måde er til fare for andre...

• #30   19. maj 2009 at han går i "panik" er squ fair nok... det kan alle gøre.. men man er squ ikke i panik i så lang tid.....en der laver sådan et nummer, er squ ikke for smart...

• #31   19. maj 2009 Svinsk, men manden har en fed bil smiley

• #32   19. maj 2009 Slavteren .

Du har ret - det er alt sammen politiets skyld... Sikker noget sludder at lukke ud...

• #33   19. maj 2009 Slavteren.
    Ja, det kan godt se ud som om det er politiet, der påkøre bmwen, men som politimanden forklare trækker han med vilje over mod ham da han indser at han vil påkøre politibilen.
    Grunden til denne manøver er fordi der kommer modkørende fædsel, som politimanden ikke ønsker at ramme. Hvis han ikke havde gjordt noget, var han blevet skubbet over i de modkørende.

• #34   19. maj 2009 Til alle jer, der ikke kan forstå, at politiet bliver ved med at følge efter ham: De ved ikke, om bilen er stjålet, så derfor skal han selvfølgelig stoppes nu. Ellers kan man risikere, at han slipper for at stå til ansvar for sine idiotiske handlinger i trafikken, hvor han bringer en masse uskyldige mennesker i unødig fare.

At det viser sig, at det er mandens egen BMW, kan man kun have hovedrysten til overs for. Tænk at ville gå så langt for at komme væk fra politiet, og så i egen bil!

Politiet viser ikke tegn på dårlig kørsel, tværtimod. Jeg synes, at politiassistenten kører godt bil, og vidner siger det samme.

At patruljevognen taber pusten ved ca. 218 km/t. er mig uforståeligt. Man kan også høre, at den mandlige fører af vognen ikke kan forstå, at den ikke vil køre hurtigere.

Selvfølgelig er det ikke politiet, der påkører flugtbilisten! Politiet er i gang med at overhale ham og en anden bil, da han trækker ud i patruljevognen. Heldigvis drejer politiassistenten kontra, så patruljevognen ikke støder frontalt sammen med de modkørende bilister. I øvrigt sker dette ved Fuglsang Skov på Nystedvej.

Mads V: Hvem har tisset på din sukkermad?

• #35   19. maj 2009 Slavteren .

Du skulle gøre politiet en tjeneste.. Ring og giv dem dit tlf nummer, så kan de jo bare ringe til dig næste gang de bliver i tvivl om en opgaveløsning, så kan du lige komme med den rigtige løsning! smiley

• #36   19. maj 2009 Mike F:

Du har fuldstændigt ret...

Og jeg fatter heller ikke at man gør det dér i sin egen bil, bare fordi man kører uden kørekort - det er jo trods alt ikke den største forbrydelse i verden..

Jeg kunne forstå ham hvis han lige var stukket af fra fængslet og kørte i et stjålet vogn.

• #37   19. maj 2009 mikkel og mk: tak for at understrege min pointe om at nolgle tænker meget lidt selv, og bare hopper på vognen...

jeg har IKKE skrevet at politiet er skyld i det hele, men kan da godt stave det for jer en gang til:

jeg forsvarer IKKE hvad han har lavet..

siger bare at det er typisk fortolkning i tv det der...

• #38   19. maj 2009 at sige at han trak ind i ham fordi han havde tænkt sig at påkøre dem... hmm, hvordan mon du så tror det ser ud fra den anden bil?

nok snarere et resultat af at der er tid til selv at "få det til at passe sammen"

han siger jo også selv at hovsa, der fik vi lavet et lille færdselsuheld...

skal jo nok lige stave det een gang til: JEG FORSVARER IKKE NOGET!!! siger bare at alt hvad der skinder ikke er guld, og alt hvad der lugter ikke er lort..

• #39   19. maj 2009 Som jeg så det, så brugte han den forankørende bil til at få lukket banditten inde og bremset ham ned i fart, men banditten valgte at trække ud i politiet, og derved lave en overtrædelse af straffelovens § 252, og når det er sket, så må poltiet bringe bilen til standsning på alle måde, selv ved at køre ham af vejen bevidst...

• #40   19. maj 2009 Slavteren .

Det var nu ligeså meget alt det andet du skrev...

Men selvom det så er betjenten der kører ind i ham klovnen, så ser jeg stadig ikke noget problem i det - han skal jo stoppes på en eller anden måde.

• #41   19. maj 2009 Det kan aldrig blive politiet, der er skyld i den påkørsel! Politiet er i gang med en overhaling, da BMW´en trækker ud i dem!

Ved normal hastighed kunne sådan noget også være sket. En bil er ved at overhale, selvfølgelig venstre om, da en forankørende pludselig trækker ud, fordi vedkommende ikke har tjekket sin blinde vinkel. Det er selvfølgelig bilisten, der ikke har tjekket den blinde vinkel, der får skylden, det er der ingen tvivl om.

I dette tilfælde gør BMW´en det bare med fuldt overlæg, da han har set patruljevognen. Men i sin desperation ser han sit snit til at komme væk ved at trække ud foran patruljevognen. Der er bare ikke plads nok, derfor rammer han patruljevognen.

Så er den ged vist barberet.

I de fleste tilfælde ved Politiet gudskelov, hvad de laver. Det gør de også i denne situation.

• #42   19. maj 2009 jamen kan som sådan heller ikke se noget direkte forkert i at de bruger bilen til at stoppe ham, der det kører af sporet er når pludselig siger at det er HAM der har påkørt dem, og at de så "vælger" at gøre det hvor de gør...

• #43   19. maj 2009 mike f: sad du på bagsædet af den politibil, eller er det bare mig der drak for meget vodka i går? for hvis du følger de hvide linier er det helt klart politibilen der trækker ind.. men nogle ser hvad de vil se..

• #44   19. maj 2009 Det eneste jeg synes der er uprofessionelt ved politiet i denne situation, er hende betjenten der sidder ved siden af, der på et tidspunkt ikke rigtigt kan klare mosten... Hvad laver hun så dér??

• #45   19. maj 2009 Lang tid siden vi har haft sådan en jagt i dk...

• #46   19. maj 2009 mk: en ting er at køre stærkt ligeud, men det er faktisk forholdvis mange der ikke kan klare mosten når der køres så hurtigt i sving, og det kan være meget svært at forudsige hvordan man har det med det... f.eks. har min svigerinde en lille sule tendens til køresyge, men når hun sidder ved siden af i raceren er der mærkeligt nok ingen problemer...

• #47   19. maj 2009 Selvfølgelig skal ingen have lov til at køre som det her er tilfællet, men når det er sagt så kan jeg ikke bifalde det politiet her foretager sig..Nu gik det godt ingen andre kom noget til , men det er mere held en fforstand.
    Har set hvor tit det går galt når Politiet bare vil have en lov overtræder for hver en pris. Og en normalt tænkende politibetjent ville have bakket ud, når hastigheden igennem en by er næsten 200km/t og at han roser sig selv over sine evner til at køre bil og bedømme om det er forsvarligt det han foretager sig , syntes jeg peger hen imod han skulle været gået på pension. Færselsloven gælder også for Politiet eller hvad ???

• #48   19. maj 2009 Politibilen trækker ikke mere ind, end at den forankørende Kia Cee´d SW sagtens kan være på vejen.

Derfor: BMW´en er skyld i påkørslen, da han ikke holder sin bane!

• #49   19. maj 2009 Slavteren .

Det har du helt ret i. Men min pointe er bare at hvis hun har bare en smule dårlige nerver, var det nok ikke det mest oplagte jobvalg hun der havde truffet smiley

• #50   19. maj 2009 Dannie M

Jamen skal folk bare ha lov at stikke af?!

Fatter simpelhen ikke man kan lukke sådan noget lort ud...

• #51   19. maj 2009 Dannie M

Nej, færdselsloven gælder ikke for politiet under udrykning, der kan de tilsidesætte de gældende regler... Derfor der er horn og lygter på bilen..

• #52   19. maj 2009 Mikkel T

Lige præcis!

Hvis Dannie M var ved at blive voldtaget at en stor sort negerppik, tror jeg os han ville satte utrolig stor pris på at politiet tilsidesatte færdelsloven og kørte over 50 gennem byen for at komme ham til undsætning...

• #53   19. maj 2009 Mk..Hvem der lukker lort ud er der sikkert delte meninger om..og det skal der nok også være..Hvis nu en af dine kære var blevet mejet ned under jagten ville du sikkert stadig sige godt gået betjent...ikke... Det er et spørgsmål om det er det værd at sætte andres liv og lemmer på spil for at stoppe ham her og nu...

Mikkel..
    Jo der er visse regler under udrykning bla. at overkørsel for rødt lys skal foregå i 1gear og hvis der sker en ulykke under udrykning skal føren at politibilen også stå til regnskab for sin kørsel alt efter hvor alvollig skade der er sket...

• #54   19. maj 2009 Mk...
    Hvam lukker lort ud...hvis du ikke har mere mellem ørene , kan jeg ikke tage dig alvorlig

• #55   19. maj 2009 Dannie M

Måske har du ret. Det var noget andet hvis det var foregået ind i gemnem en gågade... Men synes nu ikke betjenten i dette tilfælde tager nogen særlige chancer.

Synes sq folk skal stoppes når de kører sådan der, det er bare ikke i orden. Og hvis politiet hele tiden opgiver bare fordi det går lidt stærkt, tror alle andre jo os de kan slippe afsted med det.

• #56   19. maj 2009 Og hvis det endelig går galt, kan jeg ikke se det er politiets skyld. Folk kan da bare stoppe når de får besked på det...

• #57   19. maj 2009 MK.
    Du må da medgive at næsten 200km/t igennem en by er uforsvarligt, der er jo en grund til at hastigheden højst må være 50km/t. der kunne være nogle børn på cykel eller lign.

Det er sgu ikke idioterne der kører fra Politiet jeg har ondt af hvis det går galt, men uskyldige trafikanter og evt. den familie der var ude at gå en stille tur i naturen...ville være katastrofalt hvis bmw,en eller politiet lige nuppede en familie på 6...pga. en biljagt.....

• #58   19. maj 2009 Dannie M

Lige præcis. Vi er ikke ueninge på det punkt. Det er derfor jeg siger at hvis det var foregået igennem en gådade var det noget andet... Der er det jo hele tiden politiets opgave at vurdere om man er til fare for uskyldige. Men det synes jeg denne betjent klarer fint i dette tilfælde.

• #59   19. maj 2009 Og han har jo horn og blink på, så folk har altså en fair chance for at komme væk...

• #60   19. maj 2009 Ja det er altid en vurdering, og ja der var horn på, men bmw var mange gange så langt foran at børn og ældre, ja for den sags skyld mig selv nok ikke havde en chance hvis jeg var på vej over hovedgaden i den by mad en barnevogn eller et lille barn på cykel, men nu er det sket og det gik jo heldigvis godt og han får sikkert en fortjænt straf.......

• #61   19. maj 2009 en skam kæresten var med og han ikke kørte galt og slog sig selv ihjæl!!! (ik andre selvfølgelig) gu ved hvor tit han køre sådan, han lignede ikke en der kørte 200 for 1.gang

• #62   19. maj 2009 Lad den retfærdige kaste den første sten.

Kommentér på:
Idiot i BMW !!!!

Annonce