777 visninger
|
Oprettet:
Ekspert hjælp højglanspolering ? {{forumTopicSubject}}
Har slebet mine porsche c2 fælge op til korn 2000 vandslib, og skal nu igang med at polere.
Jeg vil starte med en BB pudseskive enten med autosol eller noget brun pudsemasse, og slutte af med ROTO glinseskive med LEA 312 højglansvoks. Alle dele fra http://www.prebenz-as.dk/web-selv/prebenz/default.asp?page=70.
Spørgsmålet er så, kan autosol og LEA 312 højglansvoks arbejde sammen? Har arbejdet med autosol før og har jeg nemlig ikke med det brune pudsemasse.
maj 2005
Følger: 91 Følgere: 89 Biler: 8 Emner: 78 Svar: 1.318
Vil råde dig til at snakke med en der har det som profession.
Ved ikk om det kan arbejde sammen men vil råde dig til at polere det i et middel beregnet til højglanspolering.
Autosol er som udemærket, hvis du gider polere engang i ugen, da det ikke mætter og lukker metallet på samme måde som rigtig polermiddel
Dermed ikke sagt at du ikke skal polere det engang imellem med rigtig højglanspolermiddel, for det skal du...
Men det langtfra samme opfang som med autosol...
Har erfaringer med at hvis du bruger autosol, så irrer det meget nemt, men glansen er god...
Snak med en prof om det...
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Biler: 5 Emner: 61 Svar: 102
Var mere hvis der var nogen der havde erfaringer med at de to produkter ikke kan arbejde sammen
maj 2005
Tror umiddelbart heller ikke det skulle være noget problem for de produkter at arbejde sammen, men ved ihvertfald at autosol ikke mætter materialet, så det stadig har en chance for at erodere/ire..
sep 2005
Følger: 53 Følgere: 58 Biler: 23 Emner: 645 Svar: 8.840
maj 2005
Jo kan man sagtens... Men det er ikke ligeså flot som hvis det er en metal overflade... Lægger også en dæmper på glansen
sep 2005
Følger: 53 Følgere: 58 Biler: 23 Emner: 645 Svar: 8.840
mine baglygter mistede en del glans efter jeg gav dem klarlak, men det var fordi jeg brugte noget af for dårlig kvalitet, fik dem så lakket om og nu skinder de virkeligt... det var så også klarlak til en 600 kr literen
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Biler: 5 Emner: 61 Svar: 102
Ekspert hjælp højglanspolering ?