869 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med denne gevindundervogn? {{forumTopicSubject}}
http://www.nvautodele.dk/shop/golf-ii%2bjetta-ii-7985p.html
Gode / Dårlige erfaringer er mere end velkommen..
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 23 Svar: 615
Jeg monterede et sæt på en E46 Bmw.
Bare husk at smøre gevind godt ind i never seeze og giv resten et godt lag dinitrol..
Mvh Jack
aug 2008
Følger: 63 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 116
Dog vil jeg sige at hvis du køber en FK stage 3 eller lign.. så kan du mærke kvalitetsforskel.. MEN og en SINDSYG prisforskel..
Jeg køre selv på en undervogn fra NV autodele.. og har kørt på den i 3 år snart,, smurte den godt den dag den blev sat på,, der er stadig ingen rust,, og jeg kan stadig uden problemer skrue på den.
Den er en anelse hård,, men ligger pisse godt på vejen efter min mening..
Køb den endelig efter min vudering;)
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 54 Svar: 2.462
aug 2008
Altså skålen den ligger i, i bunden??
Mine gamle fjedre "Knirkede" lidt alla dét du siger,, men jeg fandt ud af det var mine toplejer der var knust og rustede i stykker.. så der var faktisk ikke rigtig noget i toppen,, hvilket bevirkede at det knagede og knirkede helt vildt når jeg drejde rattet:S
De kostede 100 kroner stykket og tog en halv time pr styk at skifte:)
Og på min forrige bil,, en polo,, oplevede jeg at fordi den var sænkede en del, så lå fjedrene oven på hinanden,, og gned op af hinanden,, hvilket også gjorde sådan, og sled på fjederen:)
Man kan jo ikke rigtig gøre så meget tror jeg,, andet end lidt god tyk fedt,, ja det samler noget møg,, men det blir jo alligevel møg belortet i regn og møg osv generelt.
sep 2005
Og toplejer ville jeg blive meget ked af hvis det var, for de er funklende nye
aug 2008
Jamen det jo bare en støtteskiveeller hvad den hedder,,, den sidder der jo bare til at skille hjælpe fjeder fra sænkningsfjederen:)
Der sgu ikke meget at gøre,, var det mig ville jeg bare smørre dem lidt,, så holder det også rust og væske væk fra din fjeder på dét sted:)
sep 2005
aug 2008
sep 2008
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 10
jeg har købt gennem votech.dk de er ikke på hans side, men han skaffer dem hjem til rigtige fine priser, bare send ham en mail, det gjorde jeg gennem et andet forum
feb 2009
Følger: 1 Svar: 16
Her er din viden ikke tilstrækkelig den nævnte undervogn og Raceland der linkes til
bliver fremstillet på nøjagtig samme fabrik blåt er Raceland som sælges Danmark
af nv ommonteret med nogle meget bedre støddæmpere og hvorfor er de det tro du
apr 2008
Følger: 1 Svar: 42
eksisterende topleje/skål er monteret rigtig det er jo i dette lejesystem fjederbenet
skal dreje uafhængigt af fjederne.
aug 2008
jeg tror ikke du forstod dét helt..
For det første kan det godt give knirke lyde hvis dit topleje er knust.. det logik at det så vil knuse rundt i toppen når du drejer, hvis lejet er smadret og ikke køre rundt som det skal.
Ydermere kan fjederen da sagtens køre rundt eftersom der på en justerbar undervogn ikke er noget stop i form af en fjederskål som fjederen ligger på.
Erfaringer med denne gevindundervogn?