{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med denne gevindundervogn?
  • #1   19. maj 2009 Det er et fint sæt til pengene..
    Jeg monterede et sæt på en E46 Bmw.

Bare husk at smøre gevind godt ind i never seeze og giv resten et godt lag dinitrol..

Mvh Jack

• #2   19. maj 2009 Ved du hvad,,jeg har ikke kigget på dit link,, men når det er fra NV formoder jeg det er en Gmaxx eller Macjhonson,, eller hvad den hedder,, og den kan jeg kun anbefale..

Dog vil jeg sige at hvis du køber en FK stage 3 eller lign.. så kan du mærke kvalitetsforskel.. MEN og en SINDSYG prisforskel..

Jeg køre selv på en undervogn fra NV autodele.. og har kørt på den i 3 år snart,, smurte den godt den dag den blev sat på,, der er stadig ingen rust,, og jeg kan stadig uden problemer skrue på den.

Den er en anelse hård,, men ligger pisse godt på vejen efter min mening..

Køb den endelig efter min vudering;)

• #3   19. maj 2009 Nogen af jer gevindfolk (og undskyld i øvrigt at jeg låner din tråd lidt) der har prøvet, at man kan høre fjedrene arbejde imod den der metal-mellemskive, når man drejer? Og i så fald, hvad gør man ved det? Har overvejet at give min noget fedt, men så suger den vel alverdens snavs og møg til sig?

• #4   19. maj 2009 Den der metal skive??

Altså skålen den ligger i, i bunden??

Mine gamle fjedre "Knirkede" lidt alla dét du siger,, men jeg fandt ud af det var mine toplejer der var knust og rustede i stykker.. så der var faktisk ikke rigtig noget i toppen,, hvilket bevirkede at det knagede og knirkede helt vildt når jeg drejde rattet:S

De kostede 100 kroner stykket og tog en halv time pr styk at skifte:)

Og på min forrige bil,, en polo,, oplevede jeg at fordi den var sænkede en del, så lå fjedrene oven på hinanden,, og gned op af hinanden,, hvilket også gjorde sådan, og sled på fjederen:)

Man kan jo ikke rigtig gøre så meget tror jeg,, andet end lidt god tyk fedt,, ja det samler noget møg,, men det blir jo alligevel møg belortet i regn og møg osv generelt.

• #5   19. maj 2009 Nej altså, min TA-Technix, har ligesom den Raceland der linkes til, 2 fjedre pr. dæmper, med en metalskive imellem og jeg er sikker på at det er når fjedrene arbejder imod den mellemskive, at de snakker lidt.
    Og toplejer ville jeg blive meget ked af hvis det var, for de er funklende nye smiley

• #6   19. maj 2009 Okay okay så:)

Jamen det jo bare en støtteskiveeller hvad den hedder,,, den sidder der jo bare til at skille hjælpe fjeder fra sænkningsfjederen:)

Der sgu ikke meget at gøre,, var det mig ville jeg bare smørre dem lidt,, så holder det også rust og væske væk fra din fjeder på dét sted:)

• #7   19. maj 2009 Det vil jeg gøre - og resten skal alligevel pløres ind i noget klar tectyl imorgen, så må jeg lige se om ikke jeg kan slippe af med lidt af knirkeriet. Ellers kan man da heldigvis skrue op for radioen smiley

• #8   19. maj 2009 Eller smide en stor udsødning/ luftfilter på:D

• fedeberg h
    fedeberg h Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 10
    #9   19. maj 2009 Køb en Ta technix i stedet, det er meget bedre kvalitet, og prisen er stort set den samme...
    jeg har købt gennem votech.dk de er ikke på hans side, men han skaffer dem hjem til rigtige fine priser, bare send ham en mail, det gjorde jeg gennem et andet forum

• lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 16
    #10   20. maj 2009 fredeberg H
    Her er din viden ikke tilstrækkelig den nævnte undervogn og Raceland der linkes til
    bliver fremstillet på nøjagtig samme fabrik blåt er Raceland som sælges Danmark
    af nv ommonteret med nogle meget bedre støddæmpere og hvorfor er de det tro du

• Jonas M
    Jonas M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 42
    #11   20. maj 2009 Fjedrene drejer sig da ikke på en gevindundervogns fjederben dersom bilens
    eksisterende topleje/skål er monteret rigtig det er jo i dette lejesystem fjederbenet
    skal dreje uafhængigt af fjederne.

• #12   20. maj 2009 Jonas-

jeg tror ikke du forstod dét helt..

For det første kan det godt give knirke lyde hvis dit topleje er knust.. det logik at det så vil knuse rundt i toppen når du drejer, hvis lejet er smadret og ikke køre rundt som det skal.

Ydermere kan fjederen da sagtens køre rundt eftersom der på en justerbar undervogn ikke er noget stop i form af en fjederskål som fjederen ligger på.

Kommentér på:
Erfaringer med denne gevindundervogn?

Annonce