{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Vil man føle sig bollet i røven?! {{forumTopicSubject}}

http://fpn.dk/motor/bil/article1693811.ece

Jeg ville kræve en sprit ny BMW igen - så kan de selv beholde lortet, når den er skadet så meget !

Synes det er totalt til grin !!

Efterhånden har jeg også oplevet at jeg ser mekanikere (for mit vedkommende og min egen bil) - har jeg bemærket de ikke behandler den særligt godt og er rigtig gode til at lave ridser.
Specielt også hvad det angår - når de skal ud og "prøvekøre" den - når den virkelig får tæsk.

Findes der overhovedet ordenlige mekanikere/værksteder tilbage??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil man føle sig bollet i røven?!
  • #2   22. maj 2009 Det der er bare ikke OKAY.

• #3   22. maj 2009 sur røv...

• #4   22. maj 2009 det var da træls

• #5   22. maj 2009 Uha, jeg var gået amok!
    For satan, en bil vil tabe en masse i værdi efter et uheld.. Især i den prisklasse, så de har bare at hoste op.. fy for den, stakels bil smiley

• #6   22. maj 2009 fandme godt nok øv.
    Fordi sådan et par idioter skal ud og ligge og hygge sig i en anden mands bil!!!!!!!!!!

• #7   22. maj 2009 Jeg forstår slet ikke den er kommet helt derud.
    Jeg ville da slet ikke eje den bil igen - den har jo tabt en frygtelig masse penge.

Ellers må de jo stille ham pladesmeden for egen regning.
    Det kan virkelig ikke være rigtigt, at man som forbruger afleverer sin bil i god tro - at den så ligner lort, når man får den!

• #8   22. maj 2009 Jeg havde splittet hele butikken ad, ganske enkelt...

• #9   22. maj 2009 Den bil har dælme tabt mange penge ved og have haft sådan en skade, for dælen hvor var jeg da gået helt amok .....

• #10   22. maj 2009 Hvordan står ens rettigheder i sådan en sag?
    Der kommer vel en takstsator fra Terminalen's forsikringsselskab - som vurderer det kan laves og så må manden leve med det?

• #11   22. maj 2009 jeg havde kørt den pladesmed ud i skoven hvor han have fået lov til at grave sin egen grav og så have jeg smadret svinet bagefter og begravet ham levende..

og så skulle jeg stadig have en sprit ny M3

• #12   22. maj 2009 Øh det skete i vinters. Bilen var leaset og der bliver ingen problemer når han engang skal aflevere den hos terminalen igen.

• #13   22. maj 2009 Chris H og Martin J --> Pas nu på ikke at generellisere over 1 eksembel.. Jeg har sq ALDRIG fyret en kundebil af fordi jeg synes det har været en blæret bil.. Det skyldes bl.a. frygten for, at lige præcis sådan noget som denne artikkel vil ske.. Tror/håber det er sådan de flest mekker tænker, men der vil (som i ALLE brancher) være rådne kar, og det ændre sig nok aldrig desværre... Men pladesmeden her, er vist ikke for snedig, det kan vi hurtigt blive enige om!!

• #14   22. maj 2009 Sådan noget må bare ikke ske, det er rigtig, men lad os lige tage den med hvordan de køre på værksteder.

Nogle biler har måske en mislys, som man måske kun kan høre ved 6500rpm (eks.) og dette tilfælde er det måske kun når bilen køre i de rpm. og ikke når den står stille. Hvis man skal køre i din omdrejninger kan det jo være man skal kære op i industrien for og undgå politiet / andre biler. Nogle biler lyser abs lamben når nogle gange, men kunden ved ikke hvornår, og så må man selv finde fejlen, og måske opstår fejlen først ved 100km/t + Derfor bliver man nød til og køre bilen lidt hård engang imellem. Men self. kan jeg kun være enig med jer i at det der er sket her SLET ikke er iorden.

Er selv kørt galt i en kunde bil, og den gled ud med 70km/t pga. aquaplaning, så man kan være uheldig.

Men ja, nogle køre med hovdet unden armen.

Kommentér på:
Vil man føle sig bollet i røven?!

Annonce