{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lave soltag selv.. Syn?
  • #2   24. maj 2009 Jo, det er ikke noget problem. For ikke så mange år siden, kunne du købe soltag til indbygning i de fleste biludstyrsbutikker.
    Men det bliver somregel noget være lort :-S

• #3   24. maj 2009 Det skal det ikke være.. Har tænkt på og nuppe et elsoltag fra en corrado eller lign og sætte i..

• #5   24. maj 2009 prøv at kigge på webasto`s hjemmeside. Der er ikke noget problem i selv at montere soltag.

• #6   24. maj 2009 Må du godt, så længe du ikke skærer nogle vanger over og så er der noget med afstanden til forrudekanten du skal iverholde.(kan ikke huske målet)

Jeg har monteret masse af de soltage brian V omtaler, og man skal bare sørge for at grunde kanten og sårge for at det er tæt første gang, og jeg har aldrig hørt noget til syn efter jeg har monteret dem.

Så bare klø på.....

• #7   24. maj 2009 Ja eftermontering af soltag kan du snildt gøre. Men skal du tage et soltag fra en eksisterende bil, altså et originalt soltag, så husk på, at der er bygget alt muligt ind i den slags, tagrender osv osv. Det er noget af et arbejde at flytte et originalt soltag over på en anden bil.
    Men alle de eftermonterede soltage er ikke noget problem at montere, du kan såvidt jeg kan huske stadig købe dem rundt omkring.

Kommentér på:
Lave soltag selv.. Syn?

Annonce