{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.379 visninger | Oprettet:

Suzuki Grand Vitara godt/dårligt??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Nogen som har erfaring med Suzuki Grand vitara 2.0 benzin...
Jeg har set på en 2004 model og den kørte rigtig godt men havde et par småting som skulle laves inden et evt køb... MEN, MEN, MEN den havde en stor fejl som jeg så har ladet mig fortælle skulle være en generel fejl på dem, motorlampen lyser i den og det fik jeg så afvide af min far at det gjore det også i hans Diesel model som han havde før han fik den nye model...

Er der et klogt hoved her som kan fortælle mig om denne fejl... er det noget man skal være meget nervøs for...

Min far snakkede noget om at hans ihvertfald forurenede for meget når den gjore det, (hans var ikke chippet) og derfor må det jo være noget med luftmængdemåleren eller lamda sonden tænker jeg...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Grand Vitara godt/dårligt???
  • #1   24. maj 2009 Den er ikke særlig god. Den bruger for meget benz. Plus den ruster meget i undervognen. Jeg har også kigget på sådan en. Du kan læse anmeldelser på bilbasen fra andre ejer hva det siger.

• #2   24. maj 2009 Du kan kun se hvad fejlen er ved at få den fejlkodeudlæst. Det kan være alt der har med motorstyringen at gøre.

Benzinmodellen er meget tørstig.
    Rust synes jeg nu ikke er så slemt, hvis den ellers er blevet undervognsbehandlet fra ny.
    Men ellers generelt en billig produceret bil, men de plejer nu at køre rimelig fejlfrit.

• #4   24. maj 2009 okey nederen... jeg tænker bare at den var dejlig at køre i og det en forholdsvis billig bil hvor man får meget bil for pengene synes jeg...

men skal vidst lige have den på en computer inden jeg køber den...

• #5   24. maj 2009 har haft en, syntes da at den var de penge værd... havde den sidste år, i et år.. har ikke haft den mindste problem?

• #6   24. maj 2009 Nu var sælgeren af bilen en komplet idiot og derfor vil jeg ringe og snakke med hans chef imorgen istedet... Men sælger påstod den 2.0 benzin motor er en Mazda motor men jeg mener dog selv at det er Suzuki´s egen motor de har liggende i deres benzin modeller...
    Jeg har selv en Mazda 626 med en 2.0er i og den ligner overhoved ikke den som lå i suzukien... den lignede derimod deres egen motor...

Kommentér på:
Suzuki Grand Vitara godt/dårligt???

Annonce