{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Køreprøve idag {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen så skal jeg sku til køreprøve idag, men puha synes godt nok ikke det er sjovt alle de tosser på min alder (18år) der ødelægger det for os andre... jeg ved godt det er let at sige at det KUN er de andre der køre som sindsyge, men jeg kan med 110% sikkerhed sige at jeg ikke bliver en af dem, se lige på min bil..!!!! hehe... ej det jeg vil frem til er at jeg synes det er syndt der er en rimelig stor gruppe af unge der køre galt osv, og det er jo også derfor man som ny bilist ikke kan forsikre nogen somhelst biler. Mit bil valg faldte på en (synes jeg) sjov lille og lidt anderlede bil, som ville være billig i forsikring... hmm... men NEJ... Gæt hvad jeg skal give i forsikring for denne lille pisse bil, den er fra 1974, har en 1,0 motor og har 39Hk.. kunne man finde en bil der burde bliver billigere...? jeg skal give som det billigeste 7000 om året...!!!! 7000KR... det er jo fuldstændigt hul i hoved. bevars jeg ved godt det er fordi mange unge køre galt, og det er derfor at man som 18årig ikke kan forsikre en Golf IV GTI f.eks. men kig lige på min bil.... 7000Kr... det er hjernedødt.... sorry mit sure opstød men er bare pi**e træt af at andre ødelægger det for os andre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køreprøve idag
Kommentér på:
Køreprøve idag

Annonce