{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

dejlig dag gjort værre... {{forumTopicSubject}}

vi kender alle de der dage hvor man bare ved man bør blive liggende i sengen men alligevel ikke gør det... min dag startede riiiigtig godt jeg vågner 07,20 med sandpapir der minder om korn 36 i øjnene, jeg glemmer morgenkaffen så den står og blir en fesen temperatur, at tage sokker på fucker helt op for mig og det tar mig over 5 minutter at få dem på så de ikke er belastende... så kommer man ud og ska starte den lille 2 hjulede så man ka komme i skole... well den har stået stille så den stritter godt imod men starter til sidst, indtil jeg altså kommer udover kantstenen så går lortet i stå og jeg blir nød til at løbe lortet igang over 2 omgange... så begynder jeg ellers at køre i skole og da jeg ska ind i en rundkørsel er der en person der er så flink at åbne op så jeg ka komme ind for efter at ombestemme sig når jeg er 2 meter fra rundkørslen, så jeg blir nød til at lave et baneskift for ikke at blive kørt ned... så ligger jeg jo i den fokerte bane og ska skifte igen senere jeg sætter farten til det samme som dem i banen ved siden af og blinker af... tror i så ikke personen jeg ville trække ind foran beslutter sig for at jeg ikke må og gir den fuld gas og lægger sig helt tæt op af personen foran ham :S... well jeg kom så i skole og indser at jeg sq da har glemt mine sikkerheds sko (faktisk hele skoletasken) yeehaa... fuck it dagen er skod så jeg ska sq ikke køre truck det ville bare ende med at jeg fik en palle i hovedet så jeg kører hjem... på vejen hjem er der så en eller anden idiot i en audi der ikke rigtigt ser mig (håber jeg da) og kommer blæsende ret meget for hurtigt så jeg blir nød til at give den fuld gas og skifte bane på en hassarderet måde hvor jeg så bagefter opdager at idioten halvvejs forbi en venstresvings bane har besluttet sig for at dreje alligevel... og så det værste... godt og vel en time efter jeg er kommet hjem spørg den gamle om jeg ikke vil hente en pakke smøger?... selvfølgelig... og da jeg så kommer tilbage lægger jeg mærke til et eller andet underligt skinnene der ligger på forsædet af min chrysler?... en eller anden snotskovl har smadret mit bakspejl uden at sige det og bare ladet det ligge på sædet!!!

jeg undskylder for det sure opstød men der måtte lige luftes ud inden jeg dræber den der har smadret det (er rimelig sikker på hvem det er)

og nu blir jeg nød til at spørge... er der nogen der ka hjælpe mig med at finde sådan et bakspejl? for jeg ka sq ikke finde et :S

på forhånd tak hvis nogen finder det (og for at finde jer i min udluftning :P)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dejlig dag gjort værre...
Kommentér på:
dejlig dag gjort værre...

Annonce