totalskadet = pris = ? {{forumTopicSubject}}
Go´aften BG...
- Jeg har i dag fået meldt min bil totalskadet pga en påkørsel i lørdags.
Jeg har siddet lidt på nettet og søgt nogle priser
(men er ikke så vant til de forskellige bilsider)
Taksatoren var rigitg flink og vi skal snakke sammen imorgen tidlig og han lovede at vi nok skulle finde en god pris !
Men jeg vil jo gerne selv vide lidt om hvad prisniveau vi snakker i, jeg troede lige jeg kunne finde en 20 - 30 stykker som jeg kunne tage gennemsnit af - men nej !
Bilen er en Chevrolet Nubira 1,6 sx fra sidste måned 2005 - bilen har en kilometerstand på 44.000 km - alle service i bog er udfyldt. Bilen har trækkrog og veloursæder. Standen på bilens ydre og indre er udfra værksted mening at den står 98% som en fabriksny
Oven i den pris som man evt. kan finde skal man vel også huske at + leveringsomkostningerne eller..?
Samtidig har jeg for 3 mdr. siden da jeg købte bilen investeret 4000 kroner i alufælge og dæk - det skal man vel også have for ik´?
Bilen har jeg ledt efter i 2 måneder, da egne krav skulle opfyldes... nåede desværre kun at have den i 3 måneder og køre 3100 km ( bilen var erstatning for min 406 peugeot som blev totalskadet ved en påkørsle den 2. januar i år - så = :O(.....
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 2.124
feb 2008
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 61 Svar: 215
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 80
Alle kvitt. haves - Taksator nævnte bare i dag at de ikke kunne finde en i samme perfekte stand eller lave km stand til årgangen og som igen harmonerede med brugsstanden af min
jan 2003
Følger: 98 Følgere: 97 Biler: 6 Emner: 53 Svar: 1.542
totalskadet = pris = ?