{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

bilklage win og no win ? {{forumTopicSubject}}

hej folkens ! jeg har et problem med min bil som jeg er godt træt af ! så nu prøver jeg at se om bilklage.dk kan hjælpe mig med enten at lade købet gå tilbage eller få sælger til at lade bilen blive reperet et ordenligt sted hvor jeg samtidig får lidt for alt det besvære vi har haft med bilen og at bilen er i forkert stand..
i får lige historien om bilen og så kom med jeres mening om jeg har en sag der kan vindes eller hvad jeg skal gøre her ? er virkelig i nød..

bilen har været til rep. 3 gange for samme fejl. og har prøvet at informere sælger om hvilke fejl andre mennesker/venner mener det er, uden succes.
jeg har 2 gange fået andre steder til at KIGGE på bilen og så har jeg med sælgers tilladelse ladet skodamekanikeren i rødby lave en fejllæsning på bilen, hvor flere fejl dukkede op.

1. gang skulle den til syn og service samt reperation for "den hakker ved acceleration, epc kommer frem på skærmen"
dvs. bilen blev ikke afleveret nysynet og serviceret inden salg. dog lavede vi en aftale om at jeg fik det gratis hvis jeg selv betalte for nr.2 nøgle til bilen. efterfølgende har jeg fundet ud af at bilen lige meget hvad skulle have været synet og serviceret inden syn da det fremstod af annoncen(min egen fejl der, men igen dårlig service at snyde på den måde). så på den måde er jeg igen blevet snydt.

2. gang..
efter sidste gang have mekanikeren "glemt" at sætte et kabel til bilen og fortælle bilen har været til syn.. der var "glemt" at stemple i bogen at bilen overhovedet havde været til syn.. og så havde mekanikeren ikke lavet det at bilen hakkede. så det skulle igen laves..

3. gang.(tirsdag d.12/5)
syn og service nu opfyldt.. dog bliver bilen ved med at hakke.. blot 2 dage efter sidste check begyndte bilen igen at hakke. og nu begynder den også at lyde som en dieselbil(der kommer en raslen ved små omdrejninger)
jeg får kæresten til at køre bilen forbi mekanikeren igen. og han prøver at lave fejlen.

4. gang.
her en uge efter sidste check og reperation af bilen begynder den endnu engang at hakke. nu bliver jeg sur og ringer til sælger og siger det er for dårligt og jeg er meget træt af jeg skal køre 300km(tur/retur) hver gang han skal prøve at lave bilen. og jeg siger til sælger at jeg snart ikke vil være med til det her længere og at jeg gerne vil prøve en sidste gang at reperere bilen. og hvis ikke bilen denne her gang kan laves vil jeg altså gerne lade handlen gå tilbage.. sælger siger så at "det må vi se om du kan" og jeg bliver selvfølgelig sur over det og gider ikke diskutere yderligere med sælger..


info om bilen:

Skoda octavia 1.8T 20V RS.. fra 2003
den havde kørt 203xxxkm da jeg købte den og jeg har kørt 10.000km i bilen indtil nu. da jeg bor på lolland og min familie i københavn. så det giver nogen lange ture.

En anden ting som ikke er som det skal være er at bilen har fået eftermonteret en intercooler, som den ikke har fra fabrikken. det er ikke noget jeg/køber var blevet informeret om. og det kan betyde at denne bil har været tunet. hvilket jeg ikke er interesseret i at den skulle have været.. der står intet om det i mine papirer på bilen. og det mener jeg bestemt man skal være informeret om..


SIKKE en lang smøre ! men sådan er det når der er problemer med bilen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilklage win og no win ?
Kommentér på:
bilklage win og no win ?

Annonce