{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Net-import. ? {{forumTopicSubject}}

Har skrevet 2 mail nu på denne forløbende uge, de har ikke svaret nogen af dem, selv om de reklamere med svar inden for 24 timer, så ville høre om de overhovedet er værd at bruge tid på ?
Skal bruge en bilalarm der er det übberste af det übberste, samt en montering - gerne af Prof.
Gør ikke noget den kan lidt lir, fjernestart, flibnøgle indbygget, osv. dog ikke et krav, hvis i kan hjælpe med min lille forespørgsel ?
det vigtigeste den skal kunne er at den skal kunne "føle" at bilen bliver hævet - i tilfælde af fælg tyve.

Budget til alarm : 8000 M. Montering

Mvh. Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Net-import. ?
  • #1   4. jun 2009 Altså min erfaring med ham kenneth der har det er at der går en 3-4 mails før han gider svare. Men han er da villig til at opfylde sine garanti forpligtelser. Jeg fortryder bare jeg købte en intech istedet for et kvalimærke.

• #2   4. jun 2009 jeg har kun gode erfaringer derfra dog er de ikke lige altid lige hurtige til at svare men de sælger nogle ting der virker man får hvad man betaler for og de yder kanon service og deres installatør på sjælland kan helt klart anbefales

• #3   12. jul 2009 god respons da jeg havde spørgsmål.
    har selv intech. godt tilfreds. har reddet mig for to indbrud på 1 år smiley
    den er indstillet så den registrere alt. det vil sige tyveri af fælg også er umuligt,

• mico m
    mico m Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 41
    #4   7. aug 2009 har rigtig dårlige erfaringer med ham kenneth fra net-import.dk - har tidligere købt en intech bilalarm. Der var ikke andet en problemer med den.. Han havde selv stået for monteringen, har hendvendt mig telefonisk (4-5gange) hvor han alle gange lovede at få kigget på alarmen. Men det blev aldrig til noget - kun problemer.. Hold jer lang væk mig net-import.dk.. Det er et amatør virksomhed

Kommentér på:
Erfaringer med Net-import. ?

Annonce