{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 106 Rally vs Citroen saxo vts
  • #1   6. jun 2009 ingen af dem.. de melder fejl ved det mindste.. bare man skifter en ventil i hjulet, så skal de i computeren... og alt det special værktøj man skal bruge.. pyha.. Men udsensmæssig ville jeg klart vælge saxo..

  • #2   6. jun 2009 steffen overdriver du ikke lidt nu :P...

    jeg har ingen dårlig erfaring med at de melder fejl, men deres bagbro kan de være noget skidt, især ved sænkning, ellers så pas på da de somregl har fået tæsk generelt så de kan være ekstrem slidte i bøsninger og motor osv.


  • #3   6. jun 2009 tja jeg havde nok valgt 106'eren, da den er pænest men som K L siger så har de det problem med bagbroen, det er dog ikke så slemt når den bliver sænket, for hvis man tænker sig om så smøre man bøsningerne jo.. men ja motoren kan godt være slidt da de jo lever livet hårdt.

    men ellers så findes der ikke så mange fejl på dem, ud over slid dele som på andre normale biler..



  • #4   6. jun 2009 Jeg ville klart vælge en Saxo:) Syntes de er enormt fede. Prøv og find en, som den jeg har, der aldrig har været tunet, stylet eller kneppet:) Så skulle der ikke være de store problemer med dem:)

Kommentér på:
Peugeot 106 Rally vs Citroen saxo vts

Annonce