4.906 visninger
|
Oprettet:
Fixpoint tagbøjler {{forumTopicSubject}}
Findes der noget alternativ, til Thule's halv dyre tagbøjler til fixpoint systemet... de skal passe på en Peugeot 307.
På forhånd tak.
Blogger
Følger: 45 Følgere: 48 Biler: 4 Emner: 41 Svar: 1.038
Astina sælger et mærke der hedder "automaxi" Men jeg kender ikke noget til kvaliteten
http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=494_498&products_id=2740
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.527
Jeg købte tagbøjler i Thansen til min Corsa C. For det første vidste de ikke, at de havde tagbøjler, der passede til min model. Jeg måtte selv prøve med nogen, der passede til Corsa B. Det viste sig, at de passede.
Men gode var de ikke. 500 kr. for noget, der knirker og brager og ikke har nogen form for beskyttelse mellem beslaget og bilens lak! Jeg brugte dem et par gange til Holland, men de var ikke gode. De rykkede sig, selvom de var spændt godt fast.
Jeg solgte dem og købte originale tagbøjler hos Opel. Jeg var heldig at finde nogen til 850 kr. Det var et par, som en Opelforhandler havde haft liggende lang tid på lager, derfor den lidt billigere pris.
Thule er vist på nogenlunde kvalitetsniveau med originale tagbøjler. Og der er beskyttelse og et bedre fastgørelsessystem end de uoriginale fra Thansen.
Blogger
Følger: 45 Følgere: 48 Biler: 4 Emner: 41 Svar: 1.038
Jeg ville heller ikke købe de billige...
Så hellere lede efter et sæt brugte.
Fixpoint tagbøjler