{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Oprettelse af bil - Samtidig til s/b {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det så mange afviser, grundet bilen er i markedet samtidig? Hvis i læser de 5 ting man skal opfylde under oprettelsen, står der ikke noget om, bilen ikke må være til salg. Den skal dog være din egen, og må ikke være solgt på oprettelses tidspunktet.
Det er min Vectra 2000 jeg snakker om, som åbenbart er godt på vej til at blive afvist med 20 billeder, masser af tekst og det hele.?
Mvh. Morten - Aftenens sure opstød.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af bil - Samtidig til s/b
  • #1   17. jun 2009 Tja som jeg læser det i regler må den godt være til salg i marked, men må ikke oprettes som salgsannonce.......sådan tolker jeg det ihvertfald.....

• #2   17. jun 2009 Fordi at den er tilsalg. Må ikke oprettes som salgsannonce, og det kan folk godt anse den for.

• #3   17. jun 2009 Der står i reglerne at man ikke må oprette sin bil med henblik på salg.

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #4   17. jun 2009 Fordi de har misforstået det, den må godt være til salg i markedet ved oprettelsen, men der må ikke stå til salg i din tekst under eller efter oprettelsen

• #5   17. jun 2009 Ja, du må ikke oprette din bil med henblik på salg

• #6   17. jun 2009 5.4 Oprettelse af biler

BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

Bilen skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere biler i samme galleri; opret venligst kun et galleri per bil.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede biler og sletter uden varsel alle biler, som ikke opfylder alle betingelserne.

• #7   17. jun 2009 Jeg opretter den ikke med henblik på salg. Opretter den i galleriet, for at folk kan se min bil. Det med salget, klarer jeg i markedet. Der er bare nogen der ikke kan dele tingene ad, og åbenbart ikke har læst deres regler godt nok.
    Men er rart der er nogen fornuftige mennesker der har brugt de 30 sekunder det tager og læser det ved oprettelsen. Nu har jeg trods alt oprettet over 20 biler, så burde snart vide det.

• #8   17. jun 2009 Martin - Præcist.
    Den må ikke oprettes som salgsannonce og den må ikke være solgt ved oprettelsen.

• #9   17. jun 2009 Nemlig ja......Og du har HA,s ord for det er OK, så det kunne vel ikke være bedre.....he he

• #10   17. jun 2009 Nej men alligevel nåede den 110 afviste stemmer inden den kom ind. Det er utroligt.

• #11   17. jun 2009 Og så kan man diskutere om hvorvidt man har en interesse i at dele sin bil med andre, når man prøver at komme af med lortet i markedet og andetsteds.

Netop af denne årsag mener jeg, at det bør fremgå klart og tydeligt, at biler der er til salg, solgt, dræbt eller andet ikke bør kunne oprettes eller bør kunne fungere som en galleriside.

Men det tjener Invio naturligvis ikke nær så mange annoncekroner på.

• #12   17. jun 2009 Altså den er under bytte, og så snart jeg får en bil ryger den der ind. for man kan næsten altid finde en anden bil som er mere spændende. og jeg vil gerne prøve forskellige biler, så jeg til sidst ender med at kende de forskellige styrker og svagheder, så man ved hvilken man skal vælge. smiley

• TruckerBenny A

#13   17. jun 2009 Bare pas på med have for mange biler på et år ellers kan du blive beskattet som forhandler

• #14   17. jun 2009 Trucker - Ja det ved jeg. Men eftersom det hverken er dyrere eller billigere, dvs. jeg tjener INTET på dem, så er det svært at beskatte mig, da det ville være en pænt dårligt forretning for mig.

• TruckerBenny A

#15   17. jun 2009 Er det ikke underordnet jeg mener hvis man bare har mere end 5 biler pr år så tror jeg de begynder

• #16   17. jun 2009 Ja, men som sagt.. ingen fortjeneste.. ingen skat.. så det er vel ligemeget..

• #17   17. jun 2009 du må oprette din bil... og samtidig have den til salg i markede, bare selve profilen ikke står som en salgs annonce, og henviser til salg.

• #18   17. jun 2009 Helt ærligt. Hvor svært kan det være?

1. Opret bil.

2. nå bil er oprettet, så lav annonce

Så vil det s.. da aldrig blive et problem.
    Det kan da ikke kræve ret meget omtanke!

Kommentér på:
Oprettelse af bil - Samtidig til s/b

Annonce