{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regler for tilskæring af nummerplade?
  • #1   19. jul 2005 du må slet ikke røre ved nr. pladen :0p men hvis det bare er den yderste kan, er du heldig de måske ikk ser det ;0)

  • #2   19. jul 2005 77 og 78 Trans Am'er har der problem der slet ikke er plads til den danske nummerplade. Jeg har også tit undret mig over hvad man skal gøre. Jeg har set enkelte der simpelthen har klippet det nederste af pladen, men jeg tvivler på det er lovligt. De fleste bukker pladen. Det tror jeg også jeg vil vælge når jeg skal have danske plader på min.

  • #3   19. jul 2005 Ja det er samme måde på Trans Am'erne. Jeg har tit været bange for om man kan få lavet ridser i lakken hvis man ved et uheld for trykket lidt for langt ned (når nummerpladen jo er bukket). Men hvis du har mulighed for at tage et billede eller to af den løsning i har på limo'en, så vil jeg meget gerne se det og måske få nogle ideer smiley

  • #4   19. jul 2005 Okay jeg tror jeg ved hvad du mener smiley Tak for rådet, det er helt klart sådan noget jeg skal have lavet!

  • #5   19. jul 2005 De firkantede ville heller ikke passe ind... skal være en tynd aflang en... hmm nu har vi skåret den til, man kan ikke se det medmindre man ved det stort set...

Kommentér på:
Regler for tilskæring af nummerplade?

Annonce