{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil som må trække 3500 kg
  • #1   18. jun 2009 Køb en som min i diesel. de trækker gerne 3500Kg. og har rigeligt moment.. de fåes fra omkring 100K

• #2   18. jun 2009 Dodge ram 3500 5.9 commens diesel.... så får du ikke meget større moment smiley

• #3   18. jun 2009 Det skal gerne være en 2000 og frem af, altså en forholdvis ny bil smiley

• #4   18. jun 2009 Min Ford Excursion V10 smiley

• #5   18. jun 2009 FUBAR >> Hmmm haha..Din v10 den går sikkert rigtig langt på literen med en boogie trailer efter smiley

Cummins.. nej gå hellere efter noget V8 i diesel. det lyder bedre, trækker bedre.. og ser bedre ud i motorrummet smiley

• #6   18. jun 2009 Kia Sorento, billig, holdbar og går kanon med trailer.

Har selv haft en med automatgear, kørte ca 35.000 med maskinrailer og mingraver.

• #7   18. jun 2009 Audi Q7..

• #8   18. jun 2009 hold dig væk fra touareg... der er ik andet end problemer med dem, og de er meget dyre at rep. på... nu køre jeg også selv stor truck, men det du skal ha fat i er en toyota vx100 4,2 turbo diesel... de køre altid, og de kan trække, det kan jeg love dig.... har kørt i sådan en touareg... den går altså i stå, når man køre igennem kassel bakker med 3500kg. på krogen+ den sluger bare diesel... men lækker inde i, det skal de ha... men holde, kan de ik, hvis de kunne holde, havde det været en fed bil, det er min erfaring, ikke noget jeg bare siger... og hvis du vælger vx 100, så køb den med aut. gear

• #10   18. jun 2009 Det er da alm viden at de ikke kan holde til en skid de Touareg, min Jeep kører da bedre en det VW skrammel...

P.s Min Ford kører sgu det samme literen selv om den har 3500kg på krogen, for den mærker ikk de er der smiley smiley

• #11   18. jun 2009 Tilgengæld er der rigtigt rigtigt mange touareger v10 der har problemer med at gearkasserne ikke kan holde til det = sindsygt dyre værksteds regninger :0) så jeg ville nok ikke vælge den hvis det er ;0)

• #12   18. jun 2009 Øhh Ja .. det er da åbenbart ikke meget du ved om jeep så ...

• #13   18. jun 2009 Nu var jeg lige inde og se på den nye land cruiser V8.. Fuck en lækker bil.. 650 Nm og 12 airbags.. 12!?

• #14   18. jun 2009 Landcruiser er noget af det bedste du kan få. Og de kværker alle de der VW og Porsche ude i terrænet.

• #15   18. jun 2009 Bare køb en Landcruiser HDJ80 VX100. Så får du simpelthen den fedeste ægte 4X4. De andre kan ingenting i terrænet. Det er helt forkert at kalde dem 4-hjulstrækkere.

• #16   18. jun 2009 Ej, det bliver nu aldrig forkert at kalde dem firehjulstrækkere.. Det er ligesom ikke rigtigt et definitionsspørgsmål..
    Du kan argumentere for at det er forkert at kalde dem off-roadere..

• #17   18. jun 2009 Men hvis pålidelighed er en af de vigtigste ting, så er det klart en land cruiser.. Nødhjælpsorganisationer og lignende bruger alle land cruiser netop fordi den næsten ikke er til at slide op..

• #18   18. jun 2009 Bare af ren amatørisme og nysgerrighed, hvorfor så søge efter en offroad agtig vogn, i stedet for en kasse vogn med 4x4? Der skal vel også være plads til mindre værktøj/maskiner så man ikke altid skal have traileren med til de mindre opgaver???

• #19   18. jun 2009 Tja så skal du jo helt op i en Sprinter før du må slæbe så stor en trailer.

• #20   18. jun 2009 En sprinter må da kun trække 2000 kg?

• #21   18. jun 2009 Ah ikke hvis du køber den store 7-tons og vejer den ned. Den med tvillingmontering i bag. De må gerne

• #22   18. jun 2009 På den måde.. Så kan man veje den ned til alm kørekort?

• #23   18. jun 2009 volswagen ag..... nu har jeg kørt i 12 år, i store suvér.. 4x4ér... så erfaring tror jeg nok jeg har..... nu var det en 2,5 TDI jeg kørte i denne gang, ik en v10 tdi, en v10ér har rigeligt af kræfter, men det hjælper jo ikke når de ikke kan holde i deres turboér, samt gearkasser/trækaksler+ elektronic... jeg har kun kørt i v10érn her hjemme... men tænker du på, hvad det koster+ at tiden den står på værksted, ja så skal man holde sig væk fra dem, da de ikke kan tjene penge(da de ofte holder stille på værksted)... kanon bil at køre i, med hensyn til udstyr og look...meen.... arbejsbil vil jeg ik kalde den, der imod toyotaén, ja den køre og køre bare, går aldrig i stykker, samt det er en fed bil også, og den er kvik også...+ den køre næten dobbelt så langt på literen, og ja jeg har været igennem kassel bakker mange gange med læs, i forskellige biler... så din smarthed kan du godt spare dig..!! ligner sku da ik noget at gøre grim med folk, fortæller blot min erfaring med kørsel, som du så intet kender til, med de udtaleser du kommer med, du har vel ikke engang trailer kørekort..:)

• #24   18. jun 2009 men hvis du er til vw.... så find en 2,5 diesel, eller benzin model, har også været afsted i en 3,2 liter v6ér.. køre fint, men moment mangler den meget, når der skal trækkes tungt læs, og igen, den er tørstig, om den går i stykker i benzin udgaven ved jeg intet om. du kan få rigtig mange fede usa 4x4ér der kan trække de 3500kg, samt du som regel har den fede lyd..:) dodge ram, er så godt nok kun 6 cyl. men trække kan de, hvad vil du bruge af penge på sådan en bil.? men uanset hvad, bliver det billigste og bedste at købe toyota.. længere er den ik, når det er arbejsbil vi snakker om

• #25   18. jun 2009 Det var sku da rart at høre at jeg ikke er den eneste som er af den opfattelse at Landcruiser bare dur.
    Jeg har selv haft en HJ60'er med eftermonteret turbo. Det køretøj er bare ikke til at slå ihjel. Og det kan bare slæbe og slæbe indtil du ikke gider mere. Og nej, det er nok heller ikke for sjov at UN (FN) bruger dem i udlandet altså både VX80+100 og 4Runner. Stabil maskine.

• #26   18. jun 2009 kasper r... ja det er også min erfaring... men der er da mange andre biler der kan også.... men skal det være arbejdshest, så skal det kun være toyota.... det slår alt... færdig slut..!! men nu søger personen der har lavet indlægget jo bare en bil der kan trække 3500kg, derfor fortæller jeg også min erfaring, der er jo ingen der gider at smide penge til rep. hele tiden, og hvis du tænkere videre, der kommer også en dag hvor den skal sælges, så får du også en go pris for den, for der er altid købere til en toyota, uanset årg/km....

• #27   18. jun 2009 Ja dem vil folk sku altid købe. Det er vist generelt alle toyotas modeller det gælder for.

• #28   12. mar 2010 toyota landcruiser hj 60 / 61 de må tage 3500 kg på krogen

• #29   20. mar 2010 Vi har iveco på arbejdet de ny modeller må trække 3500 kg.. Og de gør det uden problemer selv om bilen også er læsset med overlæs.. Vi køre ofte med i alt 8000 Tons bil 4500 trailer 3500... Er der er jo kun en bil til b kørekort.. Den køre ca 6-7 stykker med fuld læs

• #30   20. mar 2010 Vi har iveco på arbejdet de ny modeller må trække 3500 kg.. Og de gør det uden problemer selv om bilen også er læsset med overlæs.. Vi køre ofte med i alt 8000 Tons bil 4500 trailer 3500... Er der er jo kun en bil til b kørekort.. Den køre ca 6-7 stykker med fuld læs

• #31   20. mar 2010 For det første.. Mon ikk han har fundet sig en bil nu her 9 måneder efter han oprettede indlægget?
    Og en bil der kan trække 8000 tons? Ej, det tror jeg ikk.. smiley

Kommentér på:
Bil som må trække 3500 kg

Annonce