{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.994 visninger | Oprettet:

TDI logo på vw passat 3C {{forumTopicSubject}}

Hey hvordan ser de forskellige logoer ud på en passat 3c? Altså de røde bogstaver 105 HK har vel ingen, men har 140 HK så et rødt I og en 170 HK et rødt D og I?? Er det sådan. Syns nemlig jeg har set en 170 HK med bare et rødt I, men om det var fordi manden ville lyve ved jeg self ikke..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TDI logo på vw passat 3C
  • #1   23. jun 2009 Du kan også finde en 170 HK uden røde bogstaver. Jeg mener faktisk de fleste bare har "2.0 TDI" på bagklappen, og 1,9 har bare "TDI". Men det kan godt være de har ændret det med de nye common-rail motorer.

• #2   23. jun 2009 Det er pisse træls hehe. Hader at få røv når man tror den foran en kører med 105 HK og han så lukker op for 170 smiley

• #3   23. jun 2009 Kristian Ø

Hahaha, kæft hvor grineren! smiley .. Men ja, kan godt sætte mig ind i det smiley

Kørte op på siden af en Fiesta i et lyskryds, engang. Tænkte at det var en overkommelig opgave. Havde så ikke set at der stod "ST" på bagklappen, så jeg blev da en del klogere smiley

• #4   23. jun 2009 sådan er livet. der er jo også mange der kører rundt uden logo. Og jeg har sågar set en Touran 1,9 TDI 105 HK, der havde et 2.0 TDI logo på bagsmækken...

• #5   23. jun 2009 Det kan du ikke regne med det der, for min 3bg som er 130hk havde 2 røde, min søster som har en 3bg også 130hk har kun 1 rødt :S

• #6   23. jun 2009 Okay.. Det er da pisse træls. Tak for svarende..

• #7   23. jun 2009 en 1,9 TDI med DI rødt er 130hk.. en 1,9 TDI med TDI rødt er 150hk.

en 1,9 TDI med kun blanke TDI mener jeg er 90-100hk

en 1,9 TDI med I rødt er 110 hk..

en 2,0 TDI med blanke TDI er 140 hk
    en 2,0 TDI med rødt I er 170 hk

Så er det igen noget andet med poloér..

Der er en 1,9 TDI med DI rødt 100hk
    en 1,9 TDI med rødt TDI er 130 hk,og dette er kun Polo..

Håber det vat svar nok ellers spørg.. smiley

• #8   23. jun 2009 Vw Kim . >> Det kan du ikke regne med. Faktisk kører mange 170 HK rundt med helt blanke bogstaver. Og hvad med 1,9 TDI 105 HK ?

En gang gav det mening, men det gør det ikke længere. Jeg har også set en Golf GTI TDI med blanke TDI bogstaver, ingen røde, men alligevel havde den 150 HK, og som tidligere nævnt er der også mange der bruger skiltetuning, og skriver fx 2.0 TDI, selvom det er en 1,9 TDI eller omvendt.

• #9   23. jun 2009 Brian D..

De 2,0 TDI med 170 har altså rødt i,det ikke nemt at se,men kigger man godt after kan man se det.. Hvis de har 170 hk og intet rødt så tror jeg de lyver,for så har de jo bare chippet deres 140hk..

Men ja,det er ikke nimt at finde hoved og hale i,og dem så bruger skilte tuning er mega sjove at jorde.. smiley

• #10   23. jun 2009 Vw Kim . >> Du kan faktisk selv bestemme hvad skilte du vil have bagpå din bil.

Men de biler jeg har prøvet/set med 170 HK har ikke haft røde bogstaver (Touran og Passat).

Dog har jeg set flere Seat Altea'er der havde røde bogstaver (to eller tre) på siden under blinklyset.

Du kan aldrig regne 100% med det. Men du kan regne med hvad der står ud fra stelnummeret/registreringsattesten. smiley

Kommentér på:
TDI logo på vw passat 3C

Annonce