671 visninger
|
Oprettet:
Køb af ny bil samt salg af gammel? {{forumTopicSubject}}
Er interesseret i at købe den nye Seat Ibiza Ecomotive og skal derfor have solgt min Fiat Seicento. Nogen forslag til om jeg skal sælge den til private eller om jeg skal køre ned hos forhandleren? Hvor kan jeg få mest for den? Og hvad tror i at jeg kan få for den?
Den har altid været undervognsbehandlet! Synet for 1 år ca. uden anmærkninger! Har lige rundet 80.000km. og fået skiftet kile-rem samt fået lavet stort service! Har ingen fejl eller mangler og er godt vedligeholdt! Alt følger med på nær forstærker, bass og HU!
aug 2008
Følger: 78 Følgere: 77 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 3.305
apr 2003
Følger: 4 Følgere: 7 Biler: 9 Emner: 18 Svar: 3.007
Og så regn med at du kan få adskillige tusinde kroner under dette beløb hos en forhandler. Du kan jo evt prøve at ta ud til en Seat forhandler og høre hvad han vil give i en byttehandel.
Men naturligvis vil du altid tjene mest ved at gøre arbejdet selv. Og det er slet ikke så svært endda.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.527
Umiddelbart, ved søgning på www.bilpriser.dk, vil en forhandler kun give max. 3500 kr. for den, hvis det er en Sporting fra 1997 eller deromkring, der har kørt 80.000 km. og er undervognsbehandler to gange.
Og ved en middelstand bliver den vurderede udsalgspris ved en forhandler 17.700 kr.
Sælg den privat, start ved 18.000 kr., så har du noget at handle med. Vær glad, hvis du får 10.000 kr. eller mere for den.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.527
Hvis du er heldig, kan du få 20.000 kr. for den. Sæt den til det og hav tålmodighed...
Køb af ny bil samt salg af gammel?