{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  manglende papir på importbil
  • #1   27. jun 2009 noget du har prøvet da?

• #2   27. jun 2009 jamen ved du hvordan sådan noget skal foregå?:/ bare så jeg kan beslutte mig for hvad jeg skal

• #3   27. jun 2009 det nemmest ville være at få fat i den gl ejer og tag den derfra

men det kan lade sig gøre.. men bare en langsomlig prosæs...

• #4   27. jun 2009 jamen hvis man ikk lige sådan kan finde ud af det? smiley det er bare om man skal droppe det

• #5   27. jun 2009 Der kan være flere årsager til papirer ikke er på bilen..

I Tyskland er det således at hvis du skylder penge på bilen(altså har gæld i bilen)Så har bank,kreditfoening,finansselskab reg attest osv på bilen..Det bliver først udleveret når bilen er gældfri.

Der er også mange tyske biler uden papirer der rent faktisk er stjålne eller der er fusket med stelnumre osv....

Så med mindre du skal bruge bilen til reservedele ville jeg droppe det og finde en anden,for det kan være en kamp uden lige at få de dokumenter..Og uden dit FARZEUGBRIEF kan du ikke gøre en flyvende hat med bilen i dk:-(

• #6   27. jun 2009 Som de andre skriver: Man kan godt, men det er vist noget bøvl...endte nemlig også med at sælge min e30, fordi jeg ik gad bøvle...hehe...

Men hvis det er en du er ved at købe kan du jo evt. starte med at få stelnummeret, så du kan få tjekket den i tyskland...jeg fik en kollega til at ringe så vi vidste at min da i det mindste ik var stjålet...

Ellers prøv og kontakt told og skat(mener det er dem der har ansvar for det nu), og forklar dem det...jeg fik nemlig en email-adresse på en derovre, og hun påstod at det var nok hvis man kunne få det tyske motorkontor(eller hvad det er) til at kontakte hende og bekræfte at bilen ikke er stjålet, for så er der nogen regler som gør at man kan alligevel...men så langt nåede jeg aldrig, så om det passer ved jeg ikke...

• #7   27. jun 2009 Jeg mistede ref attest på min Corado engang... Jeg måtte tage til Tyskland selv og hente en ny

• #8   27. jun 2009 jamen det er en jeg er interesseret i. det er bare om det er det værd, altså prisen er ikke meget, netop fordi han ikke kan finde papirene.

Kommentér på:
manglende papir på importbil

Annonce