{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

omregistrering seriøs hjælp søges!! {{forumTopicSubject}}

Hey Bilgalleri.. smiley

har købt en peugeot 106 af min gud mor... og har haft den i 1 uge nu... har så fundet en anden bil jeg gerne vil bytte den med.. mit spørgsmål til jer er så..

kan jeg omregistrere bilen direkte fra hendes navn hvor den står nu og så over til ham den nye ejer som jeg bytter med smiley og hvor skal jeg omregistrer den, og skal jeg bruge underskrift fra hende eller sådan noget pis... håber virkelig i kan hjæpe mig smiley

på forhåånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omregistrering seriøs hjælp søges!!
  • #1   28. jun 2009 ja det er intet problem,..

• #2   28. jun 2009 Sagtens. Hvis du har den seneste registreringsattest er det ikke noget problem.

• #3   28. jun 2009 Så længe du har hendes accept og hun ved hvad der foregår og der stadig er forsikring på den, er der intet i vejen for det..

Anderledes ville det ha' været hvis:

Du køber en bil på nettet af en du ikke kender.. undlader at omregistere... kører i den fx 2 mdr. I melllemtiden har den tidligere ejer fået nok af at du kører i hans navn, så han opsiger forsikringen... du vælger så at sælge bilen.. den nye ejer i god tro, da han er sikker på han har 2 uger til at omregistere bilen... politet stopper ham og klipper pladerne eller endnu værrer.. han kører galt... du hænger på regningen..

MEN - i dette tilfælde som du beskriver det, skulle der ikke være nogen problemer smiley

• #4   28. jun 2009 perfekt : 1000 tak... hvor skal det gøres smiley

• #5   28. jun 2009 Omregistrering? På det nærmeste SkatteCenter med nummerpladeekspedition. smiley

• #6   28. jun 2009 HUSK - du skal medbringe forsikringsbevis - ring til dit forsikringsselskab og bed dem sende et smiley

• #7   28. jun 2009 du skal få et forsikringsbevis fra ham der skal have den, han skal få den af hans forsikringsselskab, og de skal have bilens data. Altså reg nr, stel nr, og hvilken bil det er. Det skal du oplyse ham så han kan få det til dig. Desuden skal du have en omreg.attest ved skat, den udfylder du sammen med ham med hans navn og adresse, og får ham til at skrive under på den når han henter bilen, og så går du til skat igen og afleverer forsikringsbevis og omreg. attest og betaler 380kr mener jeg, og så er den i vinkel.

Kommentér på:
omregistrering seriøs hjælp søges!!

Annonce