{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Rikke N
Rikke N
Tilmeldt:
23. sep 2008
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 52

Bmw e39 spørgsmål {{forumTopicSubject}}

I min bmw er der "kun" 2 grønne streger inden den skal til serivceeftersyn.. Men kan jeg nøjes med et olieskift og så er de to streger væk eller hvordan forgår det lige??
Vi kører til Italien på Fredag så vil det undre alle omstændigere være en god idé med et olieskift??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e39 spørgsmål
  • #1   30. jun 2009 hvis den ikk har så langt igen til service og i skal køre langt i varmen... så ville den da nok blive glad for dig hvis du ofrer lidt frisk olie på den først... du behøver jo heller ikk vente til den lyser rødt med og tag det service!

  • #2   30. jun 2009 og det er let nok selv at nulstille de servicelamper smiley et stk ledning kan gøre det

  • #3   30. jun 2009 Rikke - Bilen mærker ikke at du skifter olien på bilen, du skal selv nulstille lamperne, ved hjælp af et apparat du sætter i motorrummet eller ved hjælp af som Kim nævner et stykke ledning du sætter mellem to stikben.

  • #4   30. jun 2009 nu håber jeg da heller ikk du kun skifter olie for at slukke service lamperne...

  • #5   30. jun 2009 Haha, mit råd lad være med at kør, før du har skiftet MINIMUM følgende oliefilter, olie, partikelfilter, luftfilter, check servoolie, samt vandbestand og dæk. Det er som minimum, udover det se om der slitage på ting støddæmper fjedre osv. Min var faktisk også på 2 streger for et par uger siden, og kan hilse og sige det var på tide at skifte olie mm, udover det så skiftede jeg også diverse andre slidtage dele.

Kommentér på:
Bmw e39 spørgsmål

Annonce