{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Nicki N
Nicki N
Tilmeldt:
14. jun 2003
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 18

Mercedes G300 erfaringer og... {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet smask forelsket i Mercedes G300.
Det fjollede er, jeg gik faktisk og kiggede på lupo, for jeg kan dårligt forsvare at have bil efterhånden.

Nå... Men nu tænkte jeg lige jeg vil hører om der var nogle kloge hoveder omkring bilen.
Planen var lidt at den skulle bruges til jeg dør... Eller den gør... Nu ser vi hvem der kommer først smiley (jeg er kun 25)
Jeg læste et sted at det var lidt af en evigheds bil, så den krævede ikke kæmpe reps (sjældent i hvert fald).
Jeg er fatter ikke at lave biler, så det er lidt vigtigt at den ikke kræver konstant pleje.

Jeg kan dog ikke lure vægt afgiften. Hvis den er fra 80'erne og den vejer 2000+kg .
Umiddelbart ser det ud til det bliver 6000kr med hvide plader smiley
Og så skal forsikringen godt nok være billig for det kan betale sig for mig smiley (ville nok tage uden kasko)

Er de til at forsikre?

Og var der noget om snakken, da jeg læste den ikke krævede vanvittig meget vedligeholdelse?

Lige et side spørgsmål.
Jeg ville nok importere den fra tyskland, så jeg kunne finde en i pæn stand og måske godt renoveret.
Kan det betale sige at importere en bil der koster ca 7-9.000 euro fra 80'erne?
eks.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=114586907&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=157&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=9001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=



Annonce