{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Brugt bil til omkring 100k {{forumTopicSubject}}

Hej folks

Håber I kan hjælpe mig lidt med køb af bil nr. 2.

Mine krav er at det ikke skal være en bil med en lille puny motor, det skal være en der er lidt sjov at køre i. Men da jeg er studerende så gider jeg ikke en bil der ofte er på værksted eller dyr i reperationer. Derfor må en Alfa 156 næsten være udeladt desværre.

Den skal dog ej heller være for gammel, men for den rette model er det okay hvis den har lidt flere år på sig. Det må meget gerne være en spændende model.

Dem jeg har kigget på er diverse Civics, Accord, Seat Leon med min. 1,6. Og faktisk også Suzuki Swift 1,5 der økonomisk set vel bedst kan betale sig?

Men dem jeg har nævnt er almindelige biler, det må gerne være en mere "speciel" bil, jeg er bare ikke klar over hvad man kan få i den prisklasse.

Min nuværende bil har klima anlæg, og den nye må meget gerne have Air Condition.

Biler der er listet op til en 120k er ok, jeg er sikker på at der kan forhandles noget hjem, alt efter model.

Kom med jeres forslag, og konstruktiv kritik. Jeg er lutter øre!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt bil til omkring 100k
  • #1   3. jul 2009 min e39

  • #2   3. jul 2009 OBS! Glemte lige at nævne at den kun skal have kørt omkring max. 150k

  • jens t
    jens t Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 56
    #3   3. jul 2009 En Golf 4 1.8 turbo

    Jeg har en til 90k smiley

    Helt klart en sjov bil med 200hk som går omkring 10-11km/L

    Se den engang, den har alt i udstyr smiley


  • #5   3. jul 2009 Jeg gjorde det måske ikke særligt klart smiley Det skal min. være med 1,6 motor, men ej heller med store V6'er... den må gerne være lidt økonomisk.