{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Dennis T
Dennis T
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18

Advarsel - Industrivejens Autolakering {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået halvlakeret en ’99 Honda Civic. Den ser værer ud i lakken end da jeg afleverede bilen, Appelsinhund over det hele, skidt i lak, huller i lak fra spartel der ikke er slebet ordentligt ud, mangel på klar lak på alle undersider. Sidelister ridset osv.

Så kører man over og viser dem hvad de har lavet, og man bliver truget med tæsk *g*

Så det er bare lige en advarsel til andre der bor i området smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel - Industrivejens Autolakering
  • #2   25. jul 2005 arg nederen.. men seriøst? ville de ikke anerkende fejlen?

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    apr 2004

#3   25. jul 2005 Det er desværre lavet sort. Men det er så ok med mester, da han selv laver sort.
    Jo, den er kommet alt for hurtig ud af ovnen siger de. Men tvivler på den gider lakerer den om. De snakkede om at vanslibe den, hvilket lyder som en nødløsninger. Kan ikke rigtigt se hvordan det skal hjælpe på huller i lak, og skade på lister slibemaskinen har været oppe over.

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    apr 2004

#4   25. jul 2005 Det er i 7000 Fredericia. Ligger sammen med shinycar.dk

• #5   25. jul 2005 Jeg har skrevet det før- Hvis du vil have det billigt (sort)-Så får du kun det du betaler for.
    Hilsen Niels Erik

• #7   25. jul 2005 hej.
    jeg har været ude for det samme.
    bilen skulle males. det startede med at de havde kørt på med fronten. det benægtede de.

det er ikk malet ordentligt. det kendte de ikk noget til.

klarlak på taget. det var ikk dem

ridser tværs over bagklappen. det var heller ikk dem

når alt kommer til alt så den værre ud da jeg fik end da den blev afleveret.

• #8   25. jul 2005 nå ja det var osse ude på industrivejens autolaker.

• #9   25. jul 2005 Det sq ik fordi de er for hurtige heller..
    Og det oz derude..

• #10   25. jul 2005 Dennis T..

Hvem malede din derude..?

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    apr 2004

#11   4. aug 2005 De er er pt. ved at male den om, så håber på et noget bedre resultat. Nogle steder på bilen har de jo bevist det godt kan laves ordentligt hvis man tager tiden til det.
    Det måtte dog også et helvede til før der skete noget, men håber så de har lært lidt af det. Det er jo biler til mange penge vi snakker om, så dur det bare ikke at lave fusk.
    Det er jo heller ikke smart at en virksomhed får sådan et rygte, det skader jo dem selv i længden, og det kan jo komme til at gå ud over deres sammenarbejdspartnere som f.eks ShinyCar.

Det var Lars AKA Lasse der har malet den.

Men jeg melder lige tilbage når de engang er færdig med den, om det er blevet lavet som det skal.

• #12   4. aug 2005 Dennis T..

Lars og Lasse er to forskellige personer.. smiley
    Er selv PT ved at få malet min bil derude..

Har hørt fra MANGE der har fået malet derude, at det er gjort godt..
    Så måske har du bare været uheldig..

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    apr 2004

#13   4. aug 2005 Ice F:

Ja, jeg ved godt hvem Lasse og Lars er.
    Men "Lasse" har også udtalt i telefonen at han hedder Lars, men bliver kaldt Lasse. Om det var for at starte ud med at udgive sig for en anden i telefonen skal jeg ikke udtale mig om smiley

Så er det måske dig der har sladret om denne tråd til dem? smiley

• #14   4. aug 2005 NøøH.. Men følger da gerne med her..

• #15   7. aug 2005 Men fuck hvor er de da langsomme.. Fint nok arbejde de har lavet.. Men DaMN det tager LANG tid..

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    apr 2004

#16   7. aug 2005 Ja, min er stadig ikke i orden. Jeg har endda fået en stor løber ved mit venstre dørhåndtag med i købet nu også. Plus lidt andet guf. Men jeg kører den ud til en maler der kan magte sådan en simple opgave.

• #17   7. aug 2005 Forstår jeg sq godt.. Ved min er der oz nogle få ting som der ik burde være sket.. Men de virker "ligeglade" derude..

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    apr 2004

#18   7. aug 2005 Nu er de KS 2000 certificeret, og det er FAI's kvalitetsstyringssystem. Så det er da utroligt de laver sådan noget lort, og at det afleveres til "kunden" i den stand. Man burde jo tro at sådanne fejl falder lige i øjet på en person der ikke arbejder med andet hver dag.

• #19   7. aug 2005 Ja.. Det er sq utroligt..
    Men man ka sq oz se forskel på to der maler..
    Den der har malet selve bilen havde sq styr på det.. Men ham der har malet bagklappen, og skørterne.. Han har ik haft så meget styr på det..

Vil ik lige nævne navnene på dem..

• #20   27. sep 2007 hey det er jo ikk god reklame
    kunne nu godt tænke mig og høre lidt om hvem der har malt den og sådan nogen ting så skal jeg nok vise chefen det på mandag

Kommentér på:
Advarsel - Industrivejens Autolakering

Annonce