Pendler Bil - Max 30k {{forumTopicSubject}}
Min kære gamle Jetta har nået grænsen for hvor det kan betale sig og få den igennem syn, så den skal skrottes. Kører 30.000+ km årligt, så det skal være noget økonomisk og trille i.
Det lå en 1.9TD motor i min Jetta fra en Golf 3 som er helt perfekt, og derfor bliver den selfølgelig overvejet til og bruges i en ny bil.
Er nok lidt VAG mand, så derfor er Golf, Jetta, Vento TD/TDI selfølgelig nogle af mine første valg, evt finde en benzin og smide min 1.9TD motor over i.
Hva ville i vælge ? .... Syntes engang jeg kiggede på noget Honda Civic 1.5 et eller anden som gik vanvittigt langt på literen. Mig der husker forkert, eller hva er det nu præcis deres "øko" motor hedder ? (Syntes det var noget 1.5 lsi som var gearet anderledes).
aug 2008
Følger: 63 Følgere: 70 Biler: 9 Emner: 531 Svar: 2.071
jul 2004
Følger: 42 Følgere: 40 Biler: 5 Emner: 35 Svar: 136
Den har øko vtec og en høj slutgearing. 96-97 modellen har det højeste 5. gear og er derfor som udgangspunkt ekstra øko, men 98-2001 kan også sagtens gøre det godt, jeg havde sådan en som pendler bil i et års tid, om sommeren var jeg på lige knapt 23km/l det var selvfølgelig med morfars kørsel, men ved blandet kørsel røg den aldrig under 17!
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 255 Svar: 3.966
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=112059
Her står det at det er. VTEC-E og VEi som hvis begge er opgivet til 15.7 km/l.
jun 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 15 Emner: 74 Svar: 1.058
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 255 Svar: 3.966
nov 2003
Følger: 81 Følgere: 82 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 1.482
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 370 Svar: 988
Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.
Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.
Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på BilGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.
Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.
I ovenstående tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 370 Svar: 988
Pendler Bil - Max 30k