{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

17" eller 18" {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvad synes i om 17" eller 18" fælge til Poloen?...de fleste herinde som har en Polo 9N3 som min har 17" på, men jeg har faktisk set en enkelt med 18".

Jeg tror godt nok 18" er for stort, har da også min tvivl om den overhovedet kan synes med dem på. Det skal siges at 18" godt kan være der, så pladsmæssigt skulle der ikke været noget problem.

Jeg hælder mest til 17" når de nuværende 16" engang skal skiftes ud, men hvad synes i.??

Håber på jeres meninger...
Fortsat go aften ;:)

Hilsen Lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  17" eller 18"
  • #1   8. jul 2009 14" tyskerstil smiley

  • #2   8. jul 2009 ahhr jeg er sku ikke for meget for den der tyskerstil.! smiley det er lidt for "Brian" agtig smiley

    Ja jeg synes også at 17" er passende.
    Hvordan ved jeg om et sæt for samme afstand fra dæk til skærmkant både for og bag?

    Hvis fælgene er lige store og dækkene er lige store, så kan jeg vel ikke rigtig gøre noget. Eller hvad?


  • #3   8. jul 2009 hvis du skal op i 18" skal du ned i 30 profil og de koaster knaster! samtidig ødelægger du al komfort.

  • #4   8. jul 2009 ja lige præcis....!
    Jeg ved nu ikk om komforten kan blive ringere end den er nu med sænkningen, men ja, den bliver i hvert fald ikk bedre af at gå ned i profil.

    smiley


  • #6   8. jul 2009 jeg kan sagtens mærke forskel på sommer og vinterdæk smiley og min sænkning er heller ikke den blødeste af slagsen, men jeg er fint tilfred som den er nu for der er både komfort og sport ;o)

    Tror 18" bliver en tand for voldsomt. Men så igen hvis det er ekstremt man går efter hvorfor så ikke


  • #7   8. jul 2009 Bigger is better.. Men hvad er din standardmontering? Altså som den var fra fabrikken..

  • #8   9. jul 2009 jamen det lyder sku da top nice Jakes!

    Tjaa jeg er ikk saa meget for den der tyskerstil. De maa dog godt vare saa brede at de lig gaar til skaermkanten, men saa hellere ikke laengere.

    Jeg synes de der GTI faelge er fede, men tror godt jeg kunne finde et par som jeg kunne lide. Jeg er paa ferie i USA lige nu saa jeg sender dem nok til dig naar jeg kommer hjem.

    Bilen skal ikke skrues laengere ned end den er nu - det har jeg i hvert fald ikke planer om. Jeg har det lidt saadan at man skal sku ogsaa kunne koere i den og komme rundt og hvis den er alt for saenket er det jo umuligt.
    For mig goer det ikke noget at der er lidt luft mellem daek og skaermkant.

    Pt er der lidt luft baede for og bag med de 16" jeg har paa, men det er ok.



    Skal du ogsaa bare bruge et par billeder af bilen evt?

    Bilen kom med 165-70-14 saa det er vist fint at gaa til maks 17. Vil jeg skulle gaa ned i profil hvis jeg skifter til 17" eller kan jeg mon holde mig til de 40 i profil som jeg har nu.??

    vi tales ved - tusind tak for hjaelpen!





  • #9   9. jul 2009 Jeg ville holde 40 profilen

  • #12   10. jul 2009 det ser okay ud Jakes...
    Jeg sender nogle billeder til dig når jeg kommer hjem.

    tak for det smiley


Kommentér på:
17" eller 18"

Annonce