{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor mange mm dæk over hvor lang tid
  • #1   14. jul 2009 Det er komplet umuligt at sige. Alle dæk er forskellige, og det er alle biler også. Også selvom det så er samme model. Så det kan man aldrig nogensinde sætte en tommelfingerregl for.

• #3   14. jul 2009 140000km? Så ville jeg sku skynde mig at skifte da.

• #4   14. jul 2009 Nå ja så er jeg mere rolig. Hold da kæft jeg måbede lige i 2 sek. Ha ha

• #6   14. jul 2009 Det afhænger meget af dækkenes kvallitet, og brugerens kørsel smiley Vil f.eks. mene at et sæt continental eller Michelin f.eks. kan køre 30-45.000 km ved pæn kørsel. Hvor et sæt Goodride eller andre lavprisdæk måske kan køre 20-30.000 km ved pæn kørsel smiley

men enhver slags dæk kan godt nøjes med fra kun 1 km til et par tusinde.. Forestil dig en holde stille og lave brænder hele tiden smiley Så kommer der ikk så mange km på bagen smiley

Generelt handler det meget om kørerens kørsel.. Slider jo også hvios du tager skarpe sving i høj fart så dækkene måske skrider lidt..

Pæn kørsel vil generelt give en del km på bagen på et sæt dæk.

• #7   14. jul 2009 normalt siger man at et dæk skal holde 2 sæsoner og i gennemsnit kører man 20-30.000 om året så 30-50.000 km på et sæt dæk børe være det man stiler efter. De dæk jeg kører på har gået 34.000 km og de er ved at være kørt flade.

Kommentér på:
hvor mange mm dæk over hvor lang tid

Annonce