{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Recaro Golf 4 gti, kabine sælges???
  • #1   27. jul 2005 uden at jeg vil hænges op på det mener jeg bestemt man kan montere den i din bil har set andre gøre det, men der skal nok laves et par små justeringer i understelet. Men ved ikke hvordan den jeg har set var monteret.

Mvh/ Morten

• #2   27. jul 2005 Jeg ved det Anders men dette er en forspørgsel om der er nogen der er intresseret i kabinen,ikke en salgs anc. Der er ikke noget galt med markedet, det virker fint ;o).

Jeg mangler en ryg med tre skrå seler pågrund af at jeg har tre børn og den sidste nu er så gammel så han skal side i et alm. barnesæde. Så jeg har fundet en kabine men vil kun købe den hvis jeg kan sælge den igen, når jeg har byttet rygstykket med det jeg allerede har, her er nemmlig kun to skråseler og en hoftesele. Ellers vil det blive temeligt dyrt for mig at ligge inde med en komplet kabine for at bytte et ryg stykke, hvis du forstår. Der for denne forspørgsel.

Mvh/ Morten

• #3   27. jul 2005 MJ, det kan vi sagtsen finde ud af hvor bor du??.

Mvh/ Morten

• #4   27. jul 2005 for at den passer i MJs skal han bruge en donorkabine!! og et svejseapparat!

• #5   27. jul 2005 Rasmus ved du om understelet på en alm golf 4 kabine er identisk med GTI kabine, eller mener du han skal bruge kabinen i hans egen golf som doner kabine?

Mvh/ Morten

Kommentér på:
Recaro Golf 4 gti, kabine sælges???

Annonce