{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

K B
K B
Emner: 3 Svar: 3

Køb af Starlet {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at tage ud og kigge på en Starlet fra '97. Det er en 1,3 XLi der har løbet 134.000. Service er blevet overholdt og den bliver synet inden evt. salg. Den får skiftet til 2 nye dæk bagpå samt nye tromler og klodser foran.

Den har desværre ikke været undervognsbehandlet, men sælger påstår, at den i 2001 ingen rust havde (men det er så også 4 år siden...)

Hvis jeg ikke aner noget om biler - og ikke har mulighed for at få den op på en lift, hvad kigger jeg så efter, når jeg skal ud og se på sådan en bil?

Håber på lidt svar til en usagkyndig smiley

PS. Den står til godt 40.000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Starlet
  • #1   27. jul 2005 okay.. jeg synes så den er meget dyr... sys du kan få en bedre bil til de penge smiley

• K B
    K B Tilmeldt:
    sep 2003

Emner: 3 Svar: 3
    #2   27. jul 2005 Hm - i forhold til andre Toyotaer synes jeg bare den er billig...

Hvilke biler vil du ellers mene kan fås til de penge, som er bedre biler? Hører gerne forslag.

• #3   27. jul 2005 Jeg synes sdet lyder som en rigtig god bil, du kan få meget glæde af... og jeg tror ikke rust er noget stort problem for den årgang... men giv den en fuld behandling når du har købt den. Så skulle der ikke være noget!

Kommentér på:
Køb af Starlet

Annonce