{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

søger navnet/kode på farve {{forumTopicSubject}}

skal snarrest i gang med en vento så snart tiden og pengene er til det som der skal gejles hele vejen igennem.. kunne godt tænke mig at få bilen lakeret i denne farve jeg linker til længere nede men kan ikke finde den nogle steder selvom jeg efterhånden har søgt på alt hva der kan søges på så håber i evt kan være behjælpelige med koden eller navnet på denne lak
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=169634

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger navnet/kode på farve
  • #1   16. jul 2009 Morten.. det har jeg ja men han er åbenbart en af dem som ikke kan være behjælpelig med det for han har læst brevet og så bare ignoreret det desværre..

• #2   16. jul 2009 lortebrun metal hedder den smiley

• #3   16. jul 2009 stuf.. ahh tror ikke lige det helt er navnet på den hehe.. tror maleren ville glo noget vis jeg sagde sådan til ham:-) den er jo en blanding mellem lys og mørkebrun men samtidig også lidt rødlig/orange i nuancerne så den er svær at finde overhovedet men det er bare farven jeg vil have så den skal findes, hehe

• #4   16. jul 2009 print et billed ud og ta den med til din lokale autolakker. så kan han sikkert hjælpe dig.

• #5   16. jul 2009 michael-- kan da have lov at håbe men vis ikke han har prøvet at lakere i den farve før tror jeg den bliver møg svær selv for ham for den er jo meget speciel

• #6   16. jul 2009 måske vil manden bare have sin farve i fred... find en farve hos en maler du vil have... uden en kode eller et navn bliver det svært!

• #7   16. jul 2009 hehe kristians lak farve og kode har jeg da.. vil du gerne ha den?

• #8   16. jul 2009 nå den har jeg fået slettet men kan sig det er en original saab frave fordi den skal kunne laves om vis den bliver skadet. jeg kan få farve koden på den i næste uge mener jeg han kommer hjem

• #9   16. jul 2009 vag car freak-- om jeg vil have den?? er du vanvittig ja.. har søgt på nettet i jeg ved ikke hvor lang tid nu for den farve er bare FARVEN der er ingen anden jeg hellere vil have end den til min fine vento når jeg får indkøbt den, hehe..

• #10   16. jul 2009 michael g.. kan ikke tage mig af at han vil have den i fred når bare han ignorere folk.. jeg ville til hver en tid være behjælpelig på alle punkter overfor andre vis det var noget jeg kunne være behjælpelig med og i det minste skrive tilbage vis ikke det var muligt istedet for bare at ignorere folk for ærlighed kommer man længst med og hvorfor ikke have et lækkert og fedt bilgalleri hvor folk kan tale sammen og være behjælpelige istedet for en stor børnehave som det desværre er blevet på mange punkter herinde, den del er ihvertfald ikke noget jeg støtter..

Kommentér på:
søger navnet/kode på farve

Annonce