{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.289 visninger | Oprettet:

Marek K
Marek K
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Eksport af campingvogn til Polen {{forumTopicSubject}}

Nu lyder det måske lidt atypisk, at man ligefrem eksporterer et køretøj fra dk til udlandet, men jeg har et spørgsmål:

Det er nemlig sådan at en af vores polske medarbejdere, som bor i Polen, har købt en campingvogn her i Danmark og vil gerne have den med til Polen. Situationen er således, at de danske plader som sad på campingvognen er blevet afmeldt. Jeg ringede til motorkontoret for at forhøre mig lidt, og damen i røret sagde, at jeg kunne købe nogle klistermærker for 100kr pr. døgn, som jeg kunne sætte på den og så kunne den køres til Polen, MEN det viser sig så når jeg dukker op på det lokale motorkontor, at sådan noget slet ikke kan lade sig gøre?!?!?!?! De sagde at den enten skulle op på en lastbil eller autotrailer for at kunne transporteres ud af landet. En anden mulighed var at registrere den igen, hvilket kunne medføre at den skulle synes i Danmark, og det er jo forbundet med en del omkostninger.

Nogen der har nogen bud eller ved noget om hvordan dette nemmest kan lade sig gøre?

Med venlig hilsen
Marek

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksport af campingvogn til Polen
  • #1   17. jul 2009 Han skal da bare knalde polske plader på dyret:-)

• Marek K
    Marek K Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #2   17. jul 2009 De vil ikke bare give ham plader i Polen uden at have set den. Mon han kan få polske prøveplader??

• #3   17. jul 2009 Nu mente jeg også at "låne" nogle polske plader og sætte på....

Der er sgu da ingen der tjekker hvad de plader hører til...

Et køretøj uden plader ligger ALLE mærke til i trafikken,men er der plader på er der sgu ingen der ligger mærke til noget:-)
    Nummerplader af andre nationaliteter er jo ikke ligefrem et særsyn nogen steder....Så på med lånte plader,og hjem til Polski med Kneppecontaineren:-)

• #4   17. jul 2009 Hvis du kender nogle der importere biler fra tyskland, eller tyskere, eller nogle der bor i tyskland, så få dem til at hjælpe dig med at skaffe et sæt tyske export plader, kør med danske prøveplader til grænsen og sæt de tyske på, og lad polakken ordne det fra deres grænse med deres egen prøveplader smiley

• #5   17. jul 2009 Lej prøvepalder i dk, og kør til polen, færdig slut, du kan køre overalt i dk med de prøveplader, at du vil til polen behøver du jo ikke sige, vær da lidt opfindsom, ham polakken du skriver om må jo kende reglerne der hvor han kommer fra...

Kommentér på:
Eksport af campingvogn til Polen

Annonce