{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ryster ved bestemte hastigheder
  • #1   21. jul 2009 nej har lige købt den så den har gjort det fra dag et 1 af men har lige sat 2 nye fordæk på og de blev afbalanceret så det er ik det problemet ligger det mærkes som om motoren ryster lidt

• #2   21. jul 2009 Hvis den ikke er sporet ordenligt, kan den give rystelser ved hhv. lav hastighed og ved højere hastighed.

• #3   21. jul 2009 hva med baghulene er de afbal.? det er ikke meget der skal til før en bil ryser ved de hastigheder..

• #4   21. jul 2009 jeg havde samme problem da jeg fik nye dæk på... så fik jeg dem afbalanceret... og den rystede så ved en ny hastighed.. og så fik jeg dem afbalanceret endnu engan (luxus afbal.) og så var den der... det kan også være sporingen.. eller skidt inde i dækket..

• #6   21. jul 2009 tror du skulle prøve at få dine dæk afbalanceret igen.. jeg har også lige skiftet fordæk og de var afbalanceret og det hele. men da jeg kørte rystet de helt vildt mellen 80-95 km/t. så jeg kørt med det samme hen til til ham igen.. og der var de helt ude af balance så drejet han lige dækket et halvt omgang. og nu er der bare ingen ting.

• #7   21. jul 2009 Hvis det er dæk der har ligget på lager længe, skal de også lige køres til igen, så det er meget sandsynligt at de skal afbalanceres igen. Oplevede det selv, hvor det dog kun var sølle 10 gram der skulle på.

• #8   21. jul 2009 Ulrik>> jeg aner det faktisk ikke.... men de har det mange steder... og det var dækmanden der sagde at han ville prøve med en luxus afbal og så virkede det... og efter han gjorde det har jeg lagt mærke til det flere steder... en alm afbal. koster 50-75 kg.. og en luxus afbal. koster ca. 125 kr... spørg mig ikke hvad forskellen er....

• #10   21. jul 2009 Ulrik>> de har sku ikke tager røven på mig... jeg betalte for den første afbalancering (ganska alm afbal)... og da den stadig rystede.. så fik dækmanden lov til at betale for nr 2 afbal.... og da det så stadig ik duede fik han også lov til at betale for nr. 3 afbal...

• #11   21. jul 2009 hmm jeg tvivler bare på det er det for vi havde alle dæk af jeg var selv med til og tjekke og det blev sku gjort i orden og vi havde også de 2 andre dæk af bare for en sikkerheds skyld og fik dem afb også.

syntes bare den måde den ryster på virker som om det kommer fra motoren men er self ik mekaniker så tør da ikke sige det med sikkerhed.

• #12   21. jul 2009 hjulene skal afbalanceres og en luxus afbalacering er når man går lenger med en 5g ratte klosser så de får en meget finer afbalencering

• #13   21. jul 2009 men tak for de fine svar jeg vil prøve og få dem tjekket igen men har også hørt at nogen gøre det på en lift så de kan spore dem imens de sidder på så det skulle blive mere nøragtig.

• #14   21. jul 2009 Få dem afbalanceret mens de sidder på bilen, det er højest sandsynligt det de kalder luksus;-) men det hjælper meget tit på problemet

• #15   21. jul 2009 Det er alt afhænning hvor godt en ballancer de har, de noamale er ikke beregnet til de høje hastighedder, og de har også en fejlmargin derfor droppe de fleste afballancering når det er under 10g.
    Så kan man kalde det luxus eller mens de sidder på bilen, og så længe i ikke ved hvilken ballancer hans mekker har bør i være godt tilfreds med ordet "luxus"

Det er da fint at mekkeren prøver at løse problemet uden beregning....men men det kan jo også være trækakslerne eller et ophæng eller ikke mindst støddæmperne....

Syntes tit der fokuseres får smalsporet herinde.... smiley he he

Kommentér på:
ryster ved bestemte hastigheder

Annonce