{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Hvorfor hurtige biler ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tit tænkt over de der 0-100 tider. Og ja for min skyld er jeg ligeglad om en god økonomisk familiebil kommer fra 0-100 på 10sekunder eller 12 elelr hvad de nu ligger på.

Hvad er det folk vil med de hatigheder? og holder de i virkeligheden :S eller er det bare engang fis på et stykke papir så man kan skrige man er hurtigere end andre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor hurtige biler ?
  • #1   22. jul 2009 Hastigheden er jo noget andet.. men acceleration er da fedt smiley

• #2   22. jul 2009 man prioritere vel forskelligt...
    jeg nyder, bilen den flytter sig, når man træder med højre fod.. både fra stilstand, men også fra motorvejshastigheder. .

• #3   22. jul 2009 Er biler, der er 0-100 på 10-12 sekunder hurtige? Nah smiley

• #4   22. jul 2009 J: Jeg har det på samme måde. Og andre føler for noget noget så simpelt er det.

• #5   22. jul 2009 det er mere køreglæden tror jeg.. hvis jeg fik f.eks en corsa med måske 75hk så ville køreglæden forsvinde fuldstændig da du slet ik kan føle om du har pedalen i bund.. hvis jeg havde valget mellem min 306gti og en død for fiesta så ville jeg hellere undvære bilen for så ville den bare kede mig ihjel

• #6   22. jul 2009 ____ hørt!!!!

• #7   22. jul 2009 er lige gået fra en bmw med 200hk til en passat tdi med 110hk...
    tror seriøst aldrig jeg har kedet mig så meget i trafikken...
    man skal virkelig overveje hver eneste overhaling, det er ikke bare noget man gør længere....

• #8   22. jul 2009 det er priotering, nogle vil have hurtige biler, nogle vil have et kæmpe anlæg, nogle vil køre langt på en litter brændstof.
    sådan er vi heldigvis så for skellige.

jeg kan selv godt nøjes med en knap så hurtig vogn, hvis jeg bare kan få mit "fart rus" på en anden måde,
    hvor jeg ikke udsætter andre for fare eller er til gene for nogle.

• #9   22. jul 2009 D e n n i S god pointe..

Jeg er ikke pisse liderlig efter at presse speederen i bund hele tiden, det har jeg en bane crosser til i stedet for smiley Man skal køre fornuftigt i trafikken, og tænke sig om.

Omvendt vil jeg nu være ked af at have en sløv Fiesta 1,25, da det klart ville ødelægge køreglæden for mig. Så derfor har jeg en bil, der godt kan trække afsted når jeg ønsker det, f.eks. på motorvejen når jeg skal overhale.
    Jeg synes nu godt man kan have en bil med lidt kræfter, uden at skulle fyre til pisset hele tiden..

• #10   22. jul 2009 tjae, har lagt mærke til at jeg kører roligere med noget under hjelmen... men en lille bil man kan tillade sig at "fyre af" kan sagtens være lige så underholdende..

• #11   22. jul 2009 Du skal op i en stor bil, før du har en nævneværdig følelse, af køreglæde, komfort.

Den rus der er ved, at der ligger en kompetent motor ude foran, kan ikke beskrives, det, at du kan mærke responsen ved det mindste tråd, er en lækker følelse.

Udover det, så kan du lave nogle hurtige, og dermed lang sikre overhalinger, i forhold til en lille 1,2´er, hvor du virkelig skal gennemtænke overhalingen nøje, ved den jeg har idag, der er det li´så hurtigt overstået, som tanken om, at jeg skal foretage overhalingen.

Udover det, så er det sq´ en forbandet dejlig vogn, og ikke mindst, motorlyden.

• #12   22. jul 2009 BluezCat-DK *

Det passer da i hvert fald ikke at man skal op i en stor bil for at få køreglæde. Jeg kan nemt nævne mange små biler, hvor du har stor køreklæde. Køreglæde er ikke kun høj fart!

• #13   23. jul 2009 Man får også lidt en komfort mæsig fordel ved og have lidt ekstra hypper under hjelmen.
    punto`en som jeg havde var elendig på motorvej.
    man turde knap nok overhale nogen før man frygtede at blev påkørt bagfra.
    Med colten er det hele bare blevet sjovere.
    utroligt hvor meget 300ccm ekstra kan gøre.

og om en bil kan klare 0-100 på 14,3 sekunder eller 10 sekunder.
    ja gu fanden kan det mærkes :-).

mer vil jo bare have meer.
    så jeg vil ned på 8 i min næste bil hehe

Kommentér på:
Hvorfor hurtige biler ?

Annonce