{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Bytteannoncer - Motorcykel til bil {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår sinpelthen ikke. at man ikk må oprette en bytteannonce annonce herinde, hvor man vil bytte sin MC til en bil..?

Jeg oprettede tidligere idag sådan en annonce, som selvfølgelig blev slettet... - Men der var 3 der havde henvendt sig inden for den første time, om jeg evt. ville bytte med deres bil(er), og ik en eneste der havde skrevet en negativ kommentar om, at de syntes det var irriterende, at jeg havde oprettet sådan en annonce herinde osv.

Og nu ved jeg jo så, at Administrationens svar er: "Jamen det er jo det vi har motorcykelgalleri til", og ja, det er oz fint nok, men problemet er bare, at folk der endnu ikk har érhvervet sig en motorcykel, og som evt. gerne vil ha en, de er ik oprettet som brugere derinde, før de har køb en mc.

Jeg kunne forstå, at annoncerne herinde blev slettet, hvis de bare var oprettet som en salgsannonce og KUN en salgsannonce. - Men min var altså oprettet som en BYTTEANNONCE, fordi jeg står og mangler en bil.. Derfor er bilgalleri det perfekte sted at søge, og der kom oz nogle interessante bud, INDEN annoncen blev slettet.

Jeg forstår ik hva det store problem er!?

Er jeg helt galt på den, eller er der andre som mig der har det på samme måde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytteannoncer - Motorcykel til bil
Kommentér på:
Bytteannoncer - Motorcykel til bil

Annonce