{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Ny forrude {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg kommer lige fra værkstedet med Poloen, og 100 meter henne ad vejen sket det utænkelige: et lille stenslag i forruden. Jeg tænker naturligvis "okay, det går nok", men nej. 10 sekunder senere er der en massiv revne på 25-30 cm på tværs af forruden nærmest lige ud for førersædet. Mit spørgsmål til jer lyder: Hvad koster det at få skiftet rude og hvor vil I anbefale det gjort (Nordjylland)? Er det muligt/lovligt at få toning i forruden? På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny forrude
  • #1   24. jul 2009 træls, nu ved jeg jo ik lige hvilken forikring du har på bilen,
    men ved GF havde vi også glas forsikring, så da vi skulle skifte forrude
    betalte vi kun selvricikoen og så fik vi ny rude.

den kostede normalt 4000-5000 at få monteret.

• #2   24. jul 2009 jeg har os fået skiftet min .. jeg mener jeg gav 2000 ... !

Men hvor er du fra i Nordjylland ?

Og hvorfor ikke bare køre med den inditl du skal til syn ?

• #3   24. jul 2009 hvorfor ikke gøre det selv? så svært er det hellere ikke smiley

• #4   24. jul 2009 ville osse sige gør det selv. det er slet ikke svært. l

• #5   24. jul 2009 Jeg vil IKKE foreslå selv at begynde at skifte forrude på sin bil, med mindre det er gummiliste rude. Vi ser desværre tit ruder der ikke sidder mere fast end man kan skubbe dem ud med hånden. Den gamle lim skal slæres ned til xx mm for at den dye lim kan binde på den, rude plus ruderamme skal aktiveres, der skal limes med xx mm lim på ruden og jo du kan få toning i toppen af din rude, din rude er sikkert grøntonet fra fabrikken, men kan få et bælte i toppen der er mørkere. Hvis du bruger Carglass, kommer vi til dig og laver din bil, ring 70119911

//Ken Ass. værkfører Carglass

• #6   24. jul 2009 Ak, lidt tastefejl. skæres og nye skal puttes ind.

Skal også tilføje at ruden er en bærende del, dvs, ryger i rundt i bilen og den ikke er limet korrekt, ja så klapper taget sammen.

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #7   22. aug 2009 Hvordan kan man se forskel på en rude der er limet i, og en med gummiliste ?

Kommentér på:
Ny forrude

Annonce