5.701 visninger
|
Oprettet:
Lækagemåling. {{forumTopicSubject}}
Hejsa. er lige ved at udføre en lakæge måling af forbrandingskamre ne på min Nissan.
Er der nogle der kan huske max utæthed?
Alle ligger mellem 10 og 15%.
Mener vist det er 20%.
Den suser stille og roligt op i ventildækslet, men det kan jo aldrig undgåes.
Fordi jeg har voldsomme problemer med olieforbrug, Og inden jeg bare bestiller ny turbo, vil jeg lige være sikker på at det ikke er pga underkompression og slidt motor
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Emner: 17 Svar: 235
Er der meget olie i indsugningen? Slør i turboen? Hvis ikke så er det dine stempelringe, eller ventilhætter . .
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
Men der sidder en fin olie hinde inde i alle tryk rør. Men det gør der jo altid på turbo biler.
Man skulle abentbart ikke mene at det er pga slidt motor, da den smed 222hk på rullefelt for 5000km siden
Nu er olie forbruget bare blevet meget voldsommere.
Der er minimal slør i turboen, men der kan jo godt være gået en pakdåse der inde i.
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Emner: 17 Svar: 235
Jeg tror meget på at dine skraberinge er sodet til
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
Det hjalp ihverfald ikke på olie forbruget. Kunne godt tænkes der skulle 4 nye stempler samt en opboring til.
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Emner: 17 Svar: 235
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
Nejnejnej.
apr 2005
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 7 Emner: 470 Svar: 2.537
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Emner: 17 Svar: 235
Lækagemåling.