{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.761 visninger | Oprettet:

Saab 9-5 aero er det en god bil??? {{forumTopicSubject}}

hej bg var sku lige ude og prøve sådan en idag, hold da kæft køre sku godt selvom det lidt er en båd.
det største minus ved den er den gearskifte sys jeg, ved ikke om det var fordi at det var ved at være slidt den havde gået ca. 230 000 men trækker stadig som en hest og det kan jeg så godt lide hehe. i 5 gear med 80 kmh gir du gas og vupti 120 - 30 - 40 osv. for satan det er lige mig, det der med at kunne overhale uden at skulle geare ned eller noget. ved godt det lyder lidt morfar agtig men såen er jeg, er begyndt at sætte mere pris på blød hat hehe (undervogn) selv om bilen havde standart undervogn sys jeg faktisk at den var lige i øjet, dejlig blød. når men ville høre jer om sådan en konge vogn, har nogle svagheder. på forhånd tak!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Saab 9-5 aero er det en god bil???
  • #1   30. jul 2009 ups den er fra 00 med 2,3 turbo 230 hk, og 350 nm

• #2   31. jul 2009 ja har også overvejet om man skulle få lavet en fdm test, de plejer at finde det meste. er selv ved at uddanne mig til mekaniker, så kan også selv lidt, men fdm har nok bedre tålmodighed til at gå i detaljer end mig. smiley

• #3   31. jul 2009 Asger H

Det er faktisk møj lækre øser de der Saab. Var ude og prøve en 9-3 for et par dage siden.. Godt nok lidt morfar og F16 kabine, men ellers noget man kunne vende sig til.

• #4   31. jul 2009 ja så absolut da, kan godt ske de er gammeldags indvendig, men så liger de jo heller ikke alle andre. kunne sagtens vende mig til at køre i sådan en Aero for helved den køre godt.

har et spørgsmål mere, kan ikke rigtig finde ud af om sådan en model køre med kæde eller tandrem, er der nogen der kan svare mig på det, sys nemlig jeg har set data for begge dele på samme motor???

• #5   31. jul 2009 okay lyder super.. er der ikke noget interval for hvornår sådan en er slidt??

så må man jo spørge om sælgeren er villig til sådan en test hehe. ikke altid de er så glade for det. nok især når det nu er en bil med lidt km på bagen.

Kommentér på:
Saab 9-5 aero er det en god bil???

Annonce