Saab 9-5 aero er det en god bil??? {{forumTopicSubject}}
hej bg var sku lige ude og prøve sådan en idag, hold da kæft køre sku godt selvom det lidt er en båd.
det største minus ved den er den gearskifte sys jeg, ved ikke om det var fordi at det var ved at være slidt den havde gået ca. 230 000 men trækker stadig som en hest og det kan jeg så godt lide hehe. i 5 gear med 80 kmh gir du gas og vupti 120 - 30 - 40 osv. for satan det er lige mig, det der med at kunne overhale uden at skulle geare ned eller noget. ved godt det lyder lidt morfar agtig men såen er jeg, er begyndt at sætte mere pris på blød hat hehe (undervogn) selv om bilen havde standart undervogn sys jeg faktisk at den var lige i øjet, dejlig blød. når men ville høre jer om sådan en konge vogn, har nogle svagheder. på forhånd tak!!
jan 2007
Følger: 66 Følgere: 69 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 577
jan 2007
sep 2006
Følger: 65 Følgere: 63 Biler: 3 Svar: 2.400
Det er faktisk møj lækre øser de der Saab. Var ude og prøve en 9-3 for et par dage siden.. Godt nok lidt morfar og F16 kabine, men ellers noget man kunne vende sig til.
jan 2007
har et spørgsmål mere, kan ikke rigtig finde ud af om sådan en model køre med kæde eller tandrem, er der nogen der kan svare mig på det, sys nemlig jeg har set data for begge dele på samme motor???
jan 2007
så må man jo spørge om sælgeren er villig til sådan en test hehe. ikke altid de er så glade for det. nok især når det nu er en bil med lidt km på bagen.
Saab 9-5 aero er det en god bil???