{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

køb af Transpoter {{forumTopicSubject}}

Heeey drenge (piger og gamle mænd *LOL*)
nu må i sku lige hjælpe mig engang overvejer seriøst at købe en transpoter meeen vil sku gere have en model jeg kan peppe lidt op med tiden og hvor der også er lidt komfort i

hvilken årgang/model bør jeg købe

hvor er vi henne sådan set på prisen

(husk lige på jeg tilhøre den gruppe der ikke har kasko på mine biler pga. prisen sååå lad nu værd med at foreslå en helt ny transpoter for 1. det har jeg ikke råd til 2. det ville være pænt dumt at smarder sådan en uden kasko)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af Transpoter
  • Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
    #1   31. jul 2005 jeg har en transporter til salg, den er fra 95 har gået 170.000km, 2,5 benzin, der er godt nok meget komfort i den men meget kan findes hos huggere. den har en del buler men kun lidt overfladerrust i skærme, ingen rust i bunden, total iorden motor!

jeg kan kontaktes på mail: jacoblpedersen@yahoo.dk hvis det har interesse...

Du kan komme og give et bud på den...

• #2   31. jul 2005 Du skal hente en 97´er fra tyskland, men køb en caravelle, den har en federe front, og er noget mere luksuriøs.... Jeg ville vælge en 2.5 TDI , den går sgu som en personbil sådan en svend = )

Skulle kunne gøres får ca. 80-100K alt efter stand...

Og hvis du går efter en billigere, så går den der 2.5 beziner ganske godt, den er bare tørstig..

Kommentér på:
køb af Transpoter

Annonce