foto på græs ? {{forumTopicSubject}}
Sad lige og kiggede på en del brugere og det er nu lidt morsomt og se hvor mange der har taget en røfuld billeder af deres bil på en græsplæne.
Grunden er nok at de ikke lige havde råd til de sidste 30mm sænkning.
Det er ikke brok, dog syntes jeg nu (med al respekt) at et billede taget på en asfalt vej, brosten o.lign tager sig bedst ud.
Det gælder selvfølgelig også dem der skal sælge deres bil.... Det sælger altså ikke mere hvis bilen står på en græsplæne, dermed for evt. køber en lille overraskelse når han/hun ser bilen i virkeligheden og den pludselig står på plant underlag.
Dette skal dog kun tages som konstruktiv kritik, der er rigtig mange steder hvor en bil tager sig bedre ud en på en græsplæne, tro mig.... Gjorde det selv engang, men fandt hurtig både en skov og en strand hvor billederne hurtig blev meget bedre.
feb 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 93 Svar: 1.107
( der er vidst en der har læst V-Max der hva` ??? )
apr 2004
Følger: 46 Følgere: 50 Biler: 10 Emner: 370 Svar: 1.742
apr 2005
Følger: 34 Følgere: 35 Emner: 65 Svar: 516
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 34 Biler: 20 Emner: 205 Svar: 4.215
DU jævner jo gruset på p pladsen på arbejde = )
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 28 Svar: 1.273
dec 2003
Følger: 81 Følgere: 82 Biler: 5 Emner: 286 Svar: 934
Skal være far i september og blev gift sidste weekend, så det er ikke skoene der trykker.
RE: Kasper, ja jeg er 100% enig med dig, det er smag og behag, syntes bare der kommer flere og flere biler der er stillet op på en plæne, syntes selv at den så mister en del af helheds indtrykket, tit er de også så sænket at man faktisk ikke kan se hverken lister, spoilere m.m, hvor de slutter og det syntes jeg er synd, for der er virkelig nogen der har brugt mange timer på deres styling, og så skal den da vises frem.
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 160 Svar: 3.496
dec 2003
Pt. skal den vist også stå i en muderpøl før den ser sænket ud *G*, men det er jo også en familiebil... Endnu *G*, konen har vilde planer.
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 36 Svar: 322
Men de billeder jeg har syntes gjorde mest for bilen er nu et billede af bilen i fart på en vej..
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 367
kan godt følge dig i det du siger...
men jeg synes nu at billeder som er taget på en jævn og "ny" slået græsplæne er fine nok, men dem som holder med fronten banket op med 2 meter høje græsstrå og siv, det er bare for klamt...
men min mening er nu at det ikke gør noget at tage billederne på græs, det giver også lidt kontrast i billedet... synes da det er mere åndsvagt dem som stiller deres mobil telefoner og cigaret pakker under bilen og lægger dem inde i div fælgkanter... det er sgu da klamt...
apr 2005
Biler: 3 Emner: 20 Svar: 137
Oprindeligt var planen at de skulle tages på brosten,.. Men baggrunden var jeg ikke helt tilfreds med......
Det er lidt en kunst at ta et billede i det rette element....
Ta´ bare en hvilken som helst bil og knips nogle billeder af den i forskellige miljøer...
Vil æde mine dingelribs på at bilen ser sig bedre ud i ét bestemt miljø end i andre....
maj 2004
Følger: 96 Følgere: 91 Biler: 3 Emner: 176 Svar: 2.755
jeg ved bare af erfaring at min som kun er sænket 40mm ofte kan ske at skrabe på.... men jeg bor jo også på landet og grusveje er ik ligefrem så jevne endda.
kender også en der sænkede sin bimmer så meget at han røg på alt inde i byen....selv den off.vej...
hvad sjov er der i det??
og ja smag og behag med de billeder, synz nu også at naturen ofte fremhæver bilen... lidt saftig græs noget vand el.skov ser sku da godt ud i forhold til en klat beton/asfalt
jul 2004
Følger: 112 Følgere: 106 Biler: 12 Emner: 161 Svar: 1.682
Lowrider 4 life..!
dec 2003
Kan da nævne at vi flere gange har stået på torvet i esbjerg når der har været race vde cocio, og det er faktisk 9 ud af 10 personer der griner højlydt af dem der kommer kørende og skraber på når de kører over brostenene.
Havde selv sænket min tidligere G2'er og det så sku da kanon godt ud, dog er det sk... irriterende og køre med andre end én selv i bilen, man kunne jo hverken handle ind, køre på ferie eller have nogen med i bilen uden man skulle parkere langt væk fra butikker og helt undlade brosten og grusveje.
foto på græs ?