{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.703 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om Nissan Primera P12 {{forumTopicSubject}}

Har lidt spørgsmål ang. en Nissan Primera P12 1,9 dCi årgang 2004:

1. Er bakkekameraet standard? Hvis ikke: kan det eftermonteres?

2. Hvis ikke bilen er udstyret med navigation, kan det så let eftermonteres? (her tænkes på at der jo er skærm i)

3. Kan der monteres tagskinner og derefter tagboks?

4. Kan den originale cd-afspiller afspille mp3.

5. Findes der en udstyrsliste på nettet, så man kan se hvad der er inkluderet i de forskellige modeller? Visia osv...

6. Er der noget telefon-håndfrit system i bilen, eller er den forberedt til det? Evt. forberedt til tilkobling af bluetooth?

7. Findes der originalt "luksus-udstyr" som kan eftermonteres?

5. Findes der mere end ét multifunktionsrat til den og hvilke funktioner har man i rattet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om Nissan Primera P12
  • #1   3. aug 2009 1; mener det er standart

  • #2   3. aug 2009 Tror at man inde på nissanklubben, kan hjælpe dig.

  • #3   3. aug 2009 Michael B -> Men er ikke medlem der... smiley

  • #4   3. aug 2009 Har lidt spørgsmål ang. en Nissan Primera P12 1,9 dCi årgang 2004:

    1. Er bakkekameraet standard? Hvis ikke: kan det eftermonteres?
    --- Det er der som standard
    2. Hvis ikke bilen er udstyret med navigation, kan det så let eftermonteres? (her tænkes på at der jo er skærm i)
    --- Det er så vid jeg ved ikke med som standard, og det koster desværre ALT for meget, har snakket med Nissan og det ville koste imellem 12-15 af de store smiley øvøv, der til opdateres det ikke så tit, som vi ser idag på eks. Navigon og andre mærker.
    3. Kan der monteres tagskinner og derefter tagboks?
    --- Ja det kan der
    4. Kan den originale cd-afspiller afspille mp3.
    --- Nej men jeg har søgt her inde og på YouTube og ser nogle der har PC i deres, jeg har også fundet et DVD drev til den der køre alle formater, så der tager man bare den gamle CD ud.
    5. Findes der en udstyrsliste på nettet, så man kan se hvad der er inkluderet i de forskellige modeller? Visia osv...
    --- Ved jeg ikke
    6. Er der noget telefon-håndfrit system i bilen, eller er den forberedt til det? Evt. forberedt til tilkobling af bluetooth?
    --- Det er bare forberedt til det, as far as i know, da jeg købte min for ikke så længe siden, der var der installeret et håndfrit Parrot 3200CK, og når jeg trykker på telefonrøret i rattet, eller på "anlægget" sker der ikke noget.
    7. Findes der originalt "luksus-udstyr" som kan eftermonteres?
    --- Forstår ikke helt hvad du mener med det, mener du så som læderkabine, så JA.
    5. Findes der mere end ét multifunktionsrat til den og hvilke funktioner har man i rattet?
    --- Alt efter om du høre Radio kan det bruges til at skifte stationer, og lige så med CD, så er der jo volume, samt et telefon rør som ikke lige pt virker, som svaret før.

    Hvis der skulle være andet du ønsker at vide skal jeg gøre mit bedste for at svare...


  • #5   3. aug 2009 Kanont svar Lars....!

    Jeg ser på det og vender tilbage hvis jeg har spørgsmål.

    Mht ekstraudstyr, så mener jeg bl.a. læderkabine og alt det som man normalt kan købe i de store udstyrspakker, som f.eks. krom-ringe, pyntelister, kopholdere osv osv.... you name it...

    Den der DVD du har fundet, er det bare at sætte den til som "plug 'n play"? Vil den vise mp3-navnene på skærmen osv? Men er det så slut med at bruge betjeningsknapperne på instrumentbordet?



  • #6   3. aug 2009 man behøves ik at være medlem ofr at bruge forum, man skal bare ha en bruger profil det er nok...

  • #7   3. aug 2009 __BILLIG CABRIOLET___ __TIL SALG !!!!!__ _

    Jeg har ikke selv fået monteret den endnu, da jeg selv lige har købt bilen, og brugt penge på at tone ruder, samt jeg har købt fælg og nye custom måtter med familiens navne på, og jeg har da flere planer med bilen, men som du nok ved koster det alt sammen, og det med DVD er ikke lige det jeg tænker mest på, da jeg ikke tror det bare er lige som på en "normal" bil, men prøv at søg på Youtube der er lidt videoer om P12


  • #8   3. aug 2009 Er radioen som standard forberedt til cd-skifter? Dvs. indgang dertil?

    For så kan man jo bruge xcarlink's produkter som nødløsning mht mp3...

    www.xcarlink.com


  • #9   1. sep 2009 der ik bakkekamera i min, så nej det ik standard;-)

  • #10   10. sep 2009 Min Nissan P12 tekna sport 1.8 er tilsalg oghar det hele af hvad du kan få af udstyr, onboard navi, bluetooth og alt i orig. udstyr inkl. hæh spoiler...

    Pris 125000 kr. Km 155000 alle service overholdt. Ny synet august 09.


Kommentér på:
Spørgsmål om Nissan Primera P12

Annonce