{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Folks mening om udspartlede låse...?!! {{forumTopicSubject}}

Hey...
Jeg søger informationer og meninger ang. udspartlede låse... Overvejer selv at få udspartlet alle mine 3 låse, da jeg lige har haft indbrud i bilen og tyvene har smadret hele mit låse-system!! Så er ikk interesseret i at smide nye låse i over-alt, så det kan ske igen! Hellere en smadret rude til 1000kr end låse-systemet som vil koste mig 6000.-!
Er der nogen der ved om der er flere +ér end -ér ved at få dem udspartlet eller hvordan?!
Har hørt at det kan gå galt om vinteren når det er frost, at mekanikken går ud, og så står man dér og kan ikke komme ind i sin bil!
Og smadrer tyvene bare ens bil fuldstændig hvis der ingen nøgle-huller ér!?
Ved godt at tyve altid kan komme ind hvis de vil! Men er bare ikk interesseret i at få en skrue-trækker i låsen igen og skulle betale 6000 for det Pis!!!
Kom gerne med meninger og ideér til hvad man kan gøre??!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folks mening om udspartlede låse...?!!
  • #1   1. aug 2005 Det ser jo pisse godt ud, jeg må indrømme af jeg ikke ved om det holder om vintereren. Men det ser godt ud, det er iværtfald 100 procent.

• #2   1. aug 2005 havde det på min gamle polo ser godt ud og så kan de jo ik komme ind i bilen

• #3   1. aug 2005 anders n - nej og det kan du jo heller ikk selv hvis elektronikken svigter...............det er fandeme smart.

• #4   1. aug 2005 det ser fedt ud... men du skal have et stærkt batteri i også... når det er koldt kan batteriet jo godt aflade lidt.. og hvis der ikke er strøm nok til at åbne dørene med har du jo et problem.... men hvis du skal have lavet det skal du jo både til maler osv... det bliver da pisse dyrt!!!! hva med at købe en god alarm istedet:o)

• #5   1. aug 2005 måske kigge markedet igennem.. kunne jo være der var nogle af lidt bedre kvalitet... ellers prøv at spørge nogle af dem herinde på galleriet der har udspartlede låsene..! de ved d vel..

• #6   1. aug 2005 Anders N<---

Mon ikke tyvene bare knalder en rude

Morten L<---

Udspartlede låse ser fedt ud = )

• #8   1. aug 2005 Var der ikk engang noget i Vmax med et nød kit man kunne installere i tilfælde af strøm svigt?

• #9   1. aug 2005 øøøh? mener du udspartlede låse eller dørhåndtag, for hvis du udspartler dine låse som er ødelagt skal du jo bare have fjernbetjent centrallås..?

• #10   1. aug 2005 Mikkel K< Det bliver ikk så dyrt igen, da jeg kender et par stykker som kan lave dét =D
    Det bliver i vært fald billigere end at skulle skifte hele låse-systemet ud til 6000kr. Men man kan vist få en nød-åbning via. en kontakt i tilfælde af at mekanikken ikke virker...??!

• #11   1. aug 2005 Sonny S< Jeg mener udspartlede låse...! Har kontakt med én som kan lave det hele hvad angår udspartlingen. Og så køber jeg evt. en alarm som kan åbne dørene elektronisk...

• #12   1. aug 2005 hvis du udspartler dine låse har du jo stadig dine håndtag?

• #13   1. aug 2005 jeg er glad for at have fået det gjordt på min bil. man skal jo bare tænke på at man skal lade sit batteri op med en lader engang imellem om vinteren. Det kræver så minimalt lidt strøm at åbne så man kan gøre det på et 99% afladet batteri.. ellers må du jo lære at bryde biler op : D

• #14   1. aug 2005 Sonny S< Ja... Det jeg oss bare er i tvivl om er, om der vil blive for mange problemer med mekanikken og om batteriet dør..? OG vil indbrudstyve bare lave endnu mere hærværk på bilen hvis man har udspartlet sine låse..?
    Ved ikk om det bare var et held at der ikk var sket mere med bilen under dette indbrud i fredags? For det eneste de havde gjort var at smadre den ene lås og nakke min forstærker og bass.. Intet andet havde de taget....! Hverken støjfilter eller hatte-hylde højtalere.. Og de havde intet andet gjort ved bilen....
    Er det mon fordi de havde så nemt ved at komme ind i bilen og kunne det have været værre hvis låsene var udspartlet???

• #15   1. aug 2005 altså hvis det bare er låsene du vil udspartle og ikk håndtagene skal du slet ikk bekymre dig om strøm, for så vil det jo være det samme som bare at ha fjernbetjent centrallås, men hvis håndtagene også skal væk og du skal åbne dørene med fjernbetjening kommer det til at bruge noget mere strøm, og så kan du få problemer om vinteren, også pga frost fordi døren nogle gange kan være fråsset lidt fast, så "popper" den ikk bare så nemt op, men hvis du også vil spartle håndtagene kan du jo evt la din bagklap ha en lås og håndtag, så kan du jo bruge bagenden som nøds dør hvis nu frosten skulle irritere..

• #16   1. aug 2005 Morten > det kan meget muligt være at de var blevet "sure" over ikke at kunne komme ind, at de havde gjort mere ved den!!

• #17   1. aug 2005 Vil helst gerne ha´udspartlet alle låse da jeg er mega bange for at det samme sker igen med at de stikker en skrue-trækker i låsen! Et smadret vindue er som sagt langt biligere end et nyt låsesystem... Og selv om man har det bedste alarm system, så går den jo ikke i gang før skaden ér sket! (Altså at de har prøvet at smadre låsen).....?!

• #18   1. aug 2005 Jeg syntes det ser fedt ud.. smiley
    Hvis det går helt galt: så er du smart at du har lavet et stik et sted hvor du (selvfølgelig) har det andet stik til til at ligge hjemme eller et sted du let kan komme til.. når så uheldet er ude og du ikke har strøm på så kobler du en booster til på stikket, vupti 12 volt, trykker på knappen og der er åben.. de fleste clås motor har ingen problemer med frost så vidt jeg ved.. det er sq da lige så tit låsene der fryser til så man ikke kan komme ind..?
    ellers en anden (dårlig) løsning er at du har et lille ekstra batteri og en kontakt udenfor bilen hvordu kan skifte over.. (kræver så bare at du har opladet det en gang i mellem..)
    3 løsning er at du sætter en ekstra wire på din den der holder din motorhjælm lukket.. som du kan hive i ude fra, og så komme til at smide en booster på dit batteri

Kommentér på:
Folks mening om udspartlede låse...?!!

Annonce