{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KN filter, hjælper de?
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #1   5. aug 2009 Jeg har ikke kunne mærke forskel på kn og et normal filter det giver bare en lidt mere rå lyd

• #2   5. aug 2009 har lidt bedre motorgang og speederrespons......vil vove at påstå at jeg også sparer en smule brændstof..
    Når det er sagt er min bil også godt oppe i årene og standardfilter til den er nok ikk på højde med en væsentligt nyere bil....
    Kort sagt kn har bedre flow end et tradinonelt filter og derfor får moteren nemmere luft og det giver i teorien en bedre ydelse og økonomi..
    Tja lyden er da mere raceragtig.....

• #3   5. aug 2009 En normal sugemotor kan ik suge en dyt mere luft ind end det volumen som der er i cylinderen og den tid som indsugningsventilen er åben. om det er igennem et standard filter, en netstrømpe eller et kn filter er ligegyldigt. har aldrig oplevet at det gør forskel... forskellen kan ligge i om man får lavet en tragt form så man får presset luften ind osv....

• #4   5. aug 2009 Hvis det er for økonomien skal du sq køre langt for at den betaler sig hjem igen - det kan sq ikke give meget - jeg bildte mig selv ind - efter udregning efter hver benzinpåfyldning, at den kørte ca. 0,5 km/l længere - men det er sq sikkert bare tilfældigheder.

• #5   5. aug 2009 * min gamle 626´er -

• Laws J
    Laws J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 48
    #6   5. aug 2009 0,5km længere på literen er jo også en slags. Min moter er en gammel 3.3L, når jeg kører pænt kan jeg rent faktisk få den op på 10,3kml

Kommentér på:
KN filter, hjælper de?

Annonce