{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 4 problemer
  • #1   6. aug 2009 Tror din Vrem er faldet af/ødelagt.. eller i dit tilfæde er det nok en rip rem.. Den trækker generator servo og ved ikk om den trækker andet på din også..

  • #2   7. aug 2009 Ja remmen, jeg stillede min kone spørgsmålet, og promp´te svarede hun remmen, ja hun er sgu dygtig den lille tøs....

    Vi havde også engang en bil hvor remmen røg, men den trak kun generatoren og min kone skulle hente mig fra job, om mens hun ventede kom en af mine kolegaer (buschauffør dengang) hen og spurgte om hun kunne give ham noget strøm, og hun sagde at hun da kunne prøve selv om remmen var spprunget på vores bil så den ikke ladede, og de fik monteret kablerne og han sad i sin bi og ventede, der gik lidt så kom han over til min kone ag sagde at hun nok skulle starte hendes bil og give den nogle omdrejninger for ellers ville hans bil tappe vores for strøm,,,,, he he,,, han havde jo fået at vide at den ikke ladede, og efter stor overtalelse fik hun ham til at derje nøglen, og så startede hans bil....

    Gad vide hvad sådan en fætter gør hvis han kører tør.... henter en tankstation... hehe...

    Ja bare en lille bemærking til uvidenheden om sin bil,,,, men vi kan jo ikke alle være lige kloge....


  • #3   7. aug 2009 ja det var remmen der var forsvundet, det kunne jeg ikke li se første gang i mørket :)....

  • #4   7. aug 2009 He he, bare du har løst det smiley Det er hovedsagen....

Kommentér på:
golf 4 problemer

Annonce