{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på rep
  • #1   9. aug 2009 det kommer da meget an på hva der skal laves?

• #2   9. aug 2009 Og hvor det laves!

• #3   9. aug 2009 Og om det er på en audi værksted eller automester.

• #4   9. aug 2009 hey venner

ja jeg fik så lavet min skoda superb ved AUTOMESTER i ansager . og får aldrig lavet min bil der mere . køre heller til en anden værksted eller en skoda værksted .....

vi havde en klar aftale på max 4kg for at få monteret brembo bremser og klosser + renover calibra.(alle 4 ) servise . sporing a bil .. ville tage max 5 timer . aflaverede den tirsdag aften og fik den fredag aften kl 18 igen hmm og prisen var så lige pludslig bleven 7500 kr i stedfor uden sporing og brugt 6 timer på det ... det haveder så lukkedes for mester selv og overskruge en a calibrene så der skulle pludslig en ny til . nøj jeg var bare gal . sagde til mester selv at den hang han så nok på men nej den bar så bleven træt i metal ..... ja som om . så ny værksted til mig hvor det bare er i orden og en aftale er en aftale

• #5   9. aug 2009
    -=Kimze=--=Team U-seriøs=-Striben-Esbjerg- .

hvis du har lavet en aftele med pris så husk ALTID at få det på skrift.

• #6   9. aug 2009 det havde vi . bare ikke på skrift .... føler mig pisset a helt vild ...
    og det slut med det værksted . ... altså vis prisen havde været 7500 kr fra start havde det ikke været et problem .... men der bare en forskel på 4 kg og 7,5 kg . og så har han ikke engang lavet det som han skulle men brugt 2 tmer mere hvordan hænger det lige sammen

• #7   11. aug 2009 tænkte på eventuelle priser på de mest almindelige ting og et eventuelt reservedels index

(ps skal importere - så hvad klan der evt være galt)

Kommentér på:
Pris på rep

Annonce