{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.239 visninger | Oprettet:

Skadet nummerplade {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Vi har i dag været så uheldige at der var en der baggede i vores bil, på en pakeringsplads.. Men heldigvis er det kun vores nummerplade der er blevet bulet/skæv og malingen er slidt af.. Vi fik hans navn og forsikringsselvskab samt nummerpladenummeret.

Skal vi melde det? For det ser ikke ret smart ud med en skæv nummerplade!

Mvh. Heidi og Chris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skadet nummerplade
  • #1   10. aug 2009 Spørg ham da efter om han ikke hellere vil betale en 500 lap uden om forsikringen.

• #2   10. aug 2009 Ja.. Det ville jeg gøre. En ny nummerplade koster omkring 600kr.. Men tjek nu lige at kofangeren inde bagved nummerpladen ikke er flækket!

• #3   10. aug 2009 jemen er det kun nummerpladen der er gået ikke noget bagved eller kofanger der skal males eller noget hvis det kun er nummerpladen så koster en ny 550 kr mener jeg og alt efter selvrisiko og hvormneget arbejde du vil gører for 550 kr så er det op til dig
    jeg gad ikke

• #4   10. aug 2009 Altså hvis det er det eneste der er sket, så ville jeg også bare bede om en 1000 lap... Han kan jo selv bestemme 1000 kr eller gennem forsikringen smiley

Men vær nu 100 på der ikke er sket andet

• #5   10. aug 2009 Nej jeg gad sgu heller ikke, det en nummerplade, så skal du bare til at bøvle frem og tilbage med forsikringen..

• #6   10. aug 2009 Tag nummerpladen af bilen, stil dig ovenpå den (evt. med et tæppe eller viskestykke) og ret den op. Og så lev med de ridser den har fået.
    Det er ikke det store.
    Hvis du har den gamle type nummerplader, får du den nye type nu, og så har bilen én nummerplade med gammel type og én med ny type. Ser i mine øjne ikke så fikst ud.

• #7   10. aug 2009 Men hvis du VIL have ny nummerplade, ja så melder du det til forsikringen. Hans forsikring betaler, og du skal ikke bekymre dig om nogle omkostninger.
    Det kommer ikke til at være nogen belastning for dig, hvis han altså har påtaget sig skylden, og hvis det reelt er hans skyld. Ellers kan det ende med en større fight for 550 kr. Ved jeg ikke om I gider tage op?

• #8   10. aug 2009 Hvis den anden er skyld i skaden, så ring til ham og sig, at du gerne vil have en ny nummerplade. Så betaler han nok sådan én, da hans selvrisiko oftest er højere end 590 kr., som en ny nummerplade koster.

Men ja, tjek om der er andet galt med bilen, der kan sagtens være sket mere, som ikke umiddelbart kan ses med det blotte øje.

• #9   10. aug 2009 Rune K... Tit er det billigere at betale selv end rode forsikringen ind i sådan nogle småskader...

Har man nu en selvrisiko som mange har på 1200-3500kr
    Man mister ancinitet og stiger et trin eller to
    Man kan miste evt bonus for osv osv..

• #10   10. aug 2009 Jamen prøv nu og hør, det er jo modpartens ansvarsforsikring der skal dække.. Og selvrisikoen på en ansvarsforsikring er næsten altid meget lav, eller ingenting overhovedet. Så kør det nu gennem forsikringen!

Kommentér på:
Skadet nummerplade

Annonce