{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.709 visninger | Oprettet:

valg af højtryksrenser {{forumTopicSubject}}

Da jeg står og vil ha en højtryksrenser ville ejg høre af hvor meget man kan "nøjes" med, ideen med den er at den skal bruges til rengøring af bil, dvs for sprøjte den, og sprøjte foam på den ( dog kan den jo altid bruges til andet)

har kikket på denne da den koster ca en 500 lap:

http://consumer.nilfisk.dk/Products/PressureWashers/ConsumerPressureWashers/Compact/C1005/C1005-5/Introduction.aspx

er det god nok til det snow foam værk

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=25180

og angående den foam spray der følger med er det noget der virker eller skulle man tage at købe den de har på clean your car:

http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-and-drying/foam-lance-various-fittings/prod_371.html


må gerne ha i baghovedet at den godt må kunne bruges til mere end bilen, dog gider jeg ikke smide alt for mange penge for en...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af højtryksrenser
  • #1   10. aug 2009 Hej

    100 bar som max. er for lidt.

    Jeg har en Nilfisk Alto med 120 bar, den virker rigtig godt.

    Foam Sprayen virker upåklageligt på den, og jeg har bl.a. brugt den til at rense min fliser på terrassen med en Patio et eller andet monteret.

    Jeg har også renset mine udhæng på huset med højtryksrenseren, da de skal træbeskyttes.

    Tro mig, du vil fortryde dit valg, hvis du tager en på 100 bar. For der dukker lige pludselig andre ting op, som du vil bruge den til, og så er den ikke kraftig nok.


  • #2   10. aug 2009 oz derfor jeg spørger, men er meget intra at få mere at vide om det skum ting, virker den ligeså godt som i den film?!?


    og er det evt andre mærker man skal gå efter?


  • #3   10. aug 2009 Ja, det virker mindst lige så godt som på filmen.

    Jeg gav mine fliser algerens med foam sprayen inden jeg vaskede fliserne med terrasserenseren (den trekantede, der roterer, kan købes som ekstraudstyr, er dog med til de lidt dyrere modeller hos Nilfisk/Alto)


  • #4   10. aug 2009 oki fedt... men hvis du bruger den til bilen er det så noget rigtig noget til det du bruger, har set at man kan købe noget fra nilfish til bilen, sådan noget shampoo

  • #5   10. aug 2009 Jeg har brugt højtryksrenseren et par gange til at vaske bilen i hånden. Og da skyllede jeg den over med foamsprayen først. Men jeg brugte noget autoshampoo fra Thansen, det hældte jeg bare i sprayens beholder. Det virkede upåklageligt.

    Men ellers vasker jeg min bil hos OK i Nykøbing Falster, det er nemlig ikke rigtige børster, der kan skade lakken:-)


  • #6   10. aug 2009 nåeh oki... hehe jamen fik da den info jeg ville...

  • #7   10. aug 2009 Jeg har en Nilfisk med 110 bar eller sådan. Bruger den kun til bilen, så den dækker mit behov. den var også på tilbud til knap 500 så, det var ikke så galt

Kommentér på:
valg af højtryksrenser

Annonce