{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.819 visninger | Oprettet:

nej nej nej. . . endnu noget brok. {{forumTopicSubject}}

for noget tid siden skrev jeg herinde at jeg havde skrevet med GM Danmark om et dæk problem jeg havde, noget med jeg havde nogen på der skulle skiftes ud på reklamation og fik nogle andre og meget ringere dæk på.
hvor efter jeg skrev med GM danmark og de sagde jeg skulle have 4 nye michellin dæk på - cool. (lang historie kort)
IDAG er så dagen hvor jeg var nede og hente mine 4 nye dæk men aftalen lød på:
Jeg skulle have 4 nye dæk og det dæk der sad på højre front skulle jeg have med hjem da jeg havde betalt 1700 kr for det og kun kørt 30 km på det, så ville jeg nemlig købe et reserve hjul i original hjul str. og sætte det på der så jeg har et i reserve.
GODT SÅ, så jeg henter dækkene nu her og spørger efter det 5 dæk jeg bare skulle have med i hånden.
Men det dæk har de smidt ud og ligger i en container.
Opel i Køge sender så en ud efter og finde det, men det kan han ikke, derefter prøver værkføren selv og finde det, igen uden held, men han kommer så tilbage og siger at jeg skal finde ud af hvem jeg har snakket med da de heller ikke i deres computer kan se noget om den aftale jeg lavede, så jeg skulle finde ud af hvem jeg har snakket med for en måned siden ? altså jeg snakker med 25 mennesker om dagen over telefon fra alle steder fra, jeg kan da ikke huske lige ham jeg har snakket med da det er en måned siden han ringede og snakkede.
Men jeg har jo så ikke på skrift at det er den aftale og Opel Køge gider ikke gøre noget før jeg dokumentere aftalen ??
Nååee, ja hvad skal jeg så, skal jeg skrive endnu en af de utalige mails til GM Denmark for at få trumfet igennem at jeg skal have det dæk tilbage ?
jeg orker bare ikke kontakte GM danmark igen, da jeg har skrevet til dem meget i forvejen pga. en del problemer jeg har haft med Opel i Køge. ??
så hvis jeg opgiver her ja så mister jeg dæk til en værdi af 1700 kr.


Daniel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nej nej nej. . . endnu noget brok.
  • #1   11. aug 2009 Der er vel ikke så meget at sige i denne sag. Du bliver nødt til at skrive til GM Danmark igen...

  • #2   11. aug 2009 Jeg troede det var almén viden, at man ALTID noterer navnet på dem, man taler med?

  • #3   11. aug 2009 jeg ligger sku ikke så meget mærke til hvad navn.
    Må vel formode at den aftale man laver over telefon bliver lagt ind i deres computere.


  • #4   11. aug 2009 Jeg troede det var almen viden at Gunner Due i Køge er nogen bedragere.

  • #5   11. aug 2009 FpG kan vi ikke lige holde det i en munter tone?

    når nu du har haft så store problemer med dem ville jeg nok have noteret alle navne ned som jeg har snakket i tlf med.

    for du kommer nok til at rende ind i samme problem igen hvis du har snakket med flere forskellige fra GM.

    Man kan håbe på at du har navnet på personen du aftalte med at du skulle have 4 nye dæk. han/hun kan måske huske det og så sende en mail hvor det så står på skrift.?

    ellers kan dette ikke lade sig gøre, så står du desværre ret skidt da du ikke har det på skrift. hvis de står på bagbenene overfor det så er der desværre ikke noget at gøre.


Kommentér på:
nej nej nej. . . endnu noget brok.

Annonce