{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ruster kun skandinaviske biler ?
  • #1   11. aug 2009 hvis det er 5¨år siden den er hentet.. så kan der da sagtens være rust i den.. Kommer jo også an på hvor i tyskland den er hentet..

• #2   11. aug 2009 ikke lige så meget da der ikke bliver smidt så meget salt dernede

• #3   11. aug 2009 de ruster selvfølgelig ligeså meget som alle andre biler, men det at de er importeret fra tyskland gør at, de bruger ikke salt om vinteren i tyskland, hvilket hovedsageligt er det der får vores biler til at ruste herhjemme. og hvis ikke vi brugte salt, kan en bil faktisk holde i rigtigt mange år, uden at ruste..

• #5   11. aug 2009 det bruger da også kun grus og sand i Sverige gør de ikke?

jeg har en bil fra 1987 som køre første sommer i dk i 2007 jeg kan ingen steder finde rust på den

• #7   11. aug 2009 tyskland ER et magisk sted.. og med korte afstande også, da de fleste importerede ældre biler, har gået normalt omkring 5000km om året. . smiley

• #8   11. aug 2009 ...og al havluften eftersom dk er en halvø smiley

• #9   11. aug 2009 det er lige så meget, undskyld mit franske men at de fleste danskere ikke er de bedste til at passe på vores biler.

f.eks er det meget sværere at få kørerkort i tyskland. danskerne har valgt at salte vejene som der står højere oppe i forhold til vores nabolande som brugere grus i stedet for.

og generelt er vores nabolande bedre til at vedligeholde deres biler kontra danskerne, ved godt at jeg nok træder mange over tæerne nu, og selvfølgelig er det ikke ALLE som tænker sådan og ved at der er MANGE herhjemme som bruger meget tid på vedlige holdelse herhjemme. Det jeg mener med det er at der bare er flere som gør det i f.eks tyskland end i danmark, da der i tyskland ikke er så meget arbejde som i dk. håber i forstår min pointe.

• #10   11. aug 2009 J : LOL, smiley folk er for naive... Der er pillet så meget ved km tællerne dernede så det gør helt ondt...

Tyske biler ruster også, at importerede biler ikke ruster er en skrøne!!.. BIG TIME... Jeg har sku før kommet hjem med en bundrådden bil.. Så det er langt fra en garanti...

• #11   11. aug 2009 Men vi salter sgu for meget i DK. Har tit set de sender saltmaskinerne ud selvom det ikke er frostvejr. Men hvis de ikke bruger salt nok får de jo ikke et ligeså stort budget til det næste år.

• #12   11. aug 2009 Tyske biler ruster skam ligeså voldsomt som andre biler - bare ikke de synlige steder..

Biler i dk ruster rundt på yderfladerne, dvs døre, i bunden hvor man kan se osv..

Splitter du en 15 år gammel japansk bil fra tyskland ad, ind til de bagerste tårne, vil den skam være ligeså rusten som en normal japansk bil i dk.

Men selvfølgelig kan man sagtens finde en "mindre rustet" bil i tyskland - fx hvis den har holdt i garage, og ikke har kørt så tit om vinteren osv..

• #13   11. aug 2009 Kim .
    Skal den ikke forståes sådan at man gang på gang ser en anonnoce .

Hente i tyskland i 1994 så ingen rust . *overdrivelse fremmerforståelse*

Kommentér på:
Ruster kun skandinaviske biler ?

Annonce