{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iF Forsikring?
  • #1   13. aug 2009 lorte selskab

• #2   13. aug 2009 dårlig taksatore, høje priser, dårlig til udbetaling min erfaring mening.

• #3   13. aug 2009 de dækker ikke en skid hvis uheldet er ude, har haft ekstremt mange problemer med dem.

• #4   13. aug 2009 det bedste og billigeste

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #5   13. aug 2009 Vi har IF, og indtilvidere er vi godt tilfredse. Men vi har også kun haft brug for hundeforsikringen, hvor der ingen problemer har været.

Jeg kan så tilgengæld sige "lorteselskab" til Alm. Brand, Alfa og adskillige flere - hvor andre mennesker ingen problemer har haft.

• #6   13. aug 2009 Måske i gerne vil uddybe jeres forklaring med dårlige og gode ting? smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#7   13. aug 2009 Johnnys "ekstremt mange problemer" kan måske skyldes ekstremt mange skader, hvortil forsikringsselskabet måske begynder at være kede af at udbetale flere penge?

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#8   13. aug 2009 Gode ting fra mit synspunkt:

Konkurrencedygtige priser på bilforsikringer
    Gode fordele på øvrige forsikringer såsom hus, indbo og øvrige.

Jeg har ingen planer om at skifte, de par enkelte gange jeg har undersøgt markedet de sidste par år, har ingen kunnet matche priser og fordele.

• #9   13. aug 2009 Har if billige bilforsikringer

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#10   13. aug 2009 Ingen har indtilvidere kunnet matche 3500kr/årligt for kasko med 1200kr i selvrisiko og glasskade med 600kr i selvrisiko på Volvoen.

• #11   13. aug 2009 Jeg har IF. Min peugeot blev stjålet og total skadet forrige weekend. Jeg får pengene i morgen. De har været rigtig flinke. Det tog har dog taget lidt ekstra tid fordi taksatoren har haft ferie, men jeg er glad!

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#12   13. aug 2009 Det eneste der irriterer mig lige pt. med IF, er at de ikke vil forsikre Minien som en klassisk bil. De vil kun forsikre den som en 25 år gammel almindelig bil til 2200kr årlig ansvar, 2800 delkasko.

GF vil til gengæld forsikre den som klassisk til 640kr ansvar, 1495 kasko indtil 50.000kr.

• #13   13. aug 2009 Har kun hørt godt om dem og min bil jeg skal hente her næsten uge bliver også forsikret hos dem

• #14   13. aug 2009 de er sådan set fine nok, men hvis uheldet er ude så bliver det dyrt, du stiger relativt meget i forhold til andre selskaber så vidt jeg husker....

• #15   13. aug 2009 martin k bestemt ikke har haft en skade som egentlig var en langfingret nar der ikke kunne holde sig væk fra min bil. der ville de ikke dække noget, de mente først at jeg skulle betale en selvrisiko på 10 kg fordi der ikke var alerm i bilen, indtil værkstedet konstaterede at der var alarm. derefter ville de ikke dække det der var stjålet fra bilen. da de så endelig havde skiftet siderude osv. sendte de mig en regning på det der var lavet og hævede min forsikring med næsten 8000 kr om året plus jeg skulle sættes ned til alm. ansvar. så jo jeg har haft en del problemer med dem. og nej var bestemt ikke min egen skyld!!!!!

• #16   13. aug 2009 Har også If, og har kun set en positiv side.. Billigere end samtlige selskaber. Ringede til knap 20 , og der vandt if..
    Har så heller ingen skader haft, så den side kan jeg ikke sige noget om..

• #17   13. aug 2009 har aldrig haft nogen skader, eller brugt nogen af mine forsikringer endnu.. så ikke derfor de var nogen narrøve derinde..

• #18   13. aug 2009 vi har haft IF de sidste 5 år cirka og har haft brug for dem mere end engang uden problemer, men ok det var kun en eller to gange det var vores skyld da vi skulle bruge dem, de andre gange var det en anden der havde lavet lort i det

• #19   13. aug 2009 syns det er meget godt

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#20   13. aug 2009 Johnny

Mit indlæg skulle heller ikke forståes somom det var din skyld, men der er bare så tit nogle der peger fingre af selskaberne og kalder dem idioter, når fejlen faktisk er deres egen...

Din oplevelse lyder rigtig træls, men jeg kan da godt forstå at de vil hæve selvrisikoen hvis de mistænker alarmen for at mangle. Det er jo en af de ting man oplyser ved tegnelse af forsikring.
    De løsøre der bliver stjålet fra bilen, skal bilforsikringen ikke dække. Det er så vidt jeg husker din indbo der skal, og har du ikke sådan en... ja så er det surt.
    Og den regning de har sendt dig, er det ikke din selvrisiko?
    Tilsidst er det deres ret at ændre din forsikring eller opsige den, efter en skade.

Men jeg kan godt se, at sidder man som forsikret og har fået smadret sin bil og er uden skyld, at man vil føle sig røvrendt efter sådan en omgang.

Jeg tror bare ikke at du ville have fået en anderledes behandling i et hvilket som helst andet selskab... smiley

• #21   13. aug 2009 dyrt... MEGA dyrt, det er mine erfarringer

• #22   13. aug 2009 martin k nu er der også meget mere i det end jeg gider skrive her, det var sådan set bare lige for at ridse det op. og jo de skulle dække det der blev stjålet fra bilen der var sgu tegnet special forsikring på det, regningen lød på det der var blevet lavet ved bilen! hverken selvrisiko eller noget andet. men efter 30 min. tlf samtale måtte de også selv æde den igen.

men syntes i det hele taget deres behandling af mit "uheld" var meget uproffesionelt.

men har til gengæld hørt de er blevet bedre siden hen.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#23   13. aug 2009 Vi kan nok konkludere at der er ligeså mange meninger som der er kunder og skadesanmeldelser smiley

Som sagt har vi kun haft brug for hundeforsikringen og nu jeg tænker over det, glasskaden. Og der har ingen problemer været. Selvfølgelig er det også kun småpenge kontra en smadret bil og stjålne ting.

Men jeg håber da ikke at de skulle volde os problemer, hvis vi får alvorlige skader.

• #24   13. aug 2009 hvor dyre de er kommer jo os an på hvor i landet du bor, havde jeg boet på Nørrebro havde jeg sku os nok skulle af med en hel del mere for min forsikring

• #25   13. aug 2009 Betaler 4800,- årligt i kasko, men har aldrig haft brug for dem.
    Og læs nu jeres forsikringsaftsaftaler igennem. Der står højt og tydeligt hvad og hvor meget der dækkes. De kan ikke kræve en selvrisiko på 10.000 som i Johnnys tilfælde, hvis det ikke står i aftalen.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#26   13. aug 2009 Henrik G

I Johnnys tilfælde havde de jo en mistanke om at der ikke var alarm monteret ( hvilket der så var).

Har man oplyst om alarm ved tegning af forsikringen, og der så ikke viser sig at være det ved indbrud eller tyveri, så har man tegnet aftalen "i ond tro". Derfor kan selskabet faktisk nægte at dække, eller opkræve en højere selvrisiko.

• #27   13. aug 2009 Jeg har intet at sætte på if forsikring.. Har kun gode erfaringer med dem,

Kommentér på:
iF Forsikring?

Annonce