{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.669 visninger | Oprettet:

Dækonline..! {{forumTopicSubject}}

Nu skal i lige høre en lille historie om hvor ringe service jeg har fået ved daekonline.dk
Jeg bestilte den 22.7.2009 2. stks. Falken 16" 195/40 r16 - 80v dæk, da min bil næsten kører uden gummi på forhjulene..
Sagen er...
Jeg skulle i princippet have modtaget dækkene den 27.7.2009 men da fragtmanden kom havde han "tabt" dækkene efter hans egen fortælling.. Jeg ringede til deres hovede kontor og de sagde at fragtmanden havde skrevet under på at vi havde fået dem.. Hvilket vil sige at han har forfalsket min underskrift..
Ikke nok med det, så ville Daekonline.dk have at vi skulle sende et brev ned til Hannover nede i Tyskland. Hvilket vi gjorde, hvorpå de så ville sende nogle nye dæk. det gjorde vi onsdags den 29.7.3009

Så da jeg kom hjem i dag fra skole d. 17.8.2009 fandt jeg ganske nok 2 par dæk i min indkørsel hvilket var RIGTIG godt, da jeg som sagt står og mangler dem...
Men da jeg åbnede pakken, var der 2 stks. Pirelli... Og ikke nok med det, så var de i størrelsen 195/45 r16 . 84v Hvilken jeg jo ikke kan bruge til en skid!

Så jeg har ringet og klaget endnu engang, og de vil som de altid siger: sende dem så hurtigt som mulig....

Så vil lige høre om jeg er den eneste der har fået SÅDAN en skod service ved det firma???
For helt seriøst... Jeg har fået bedre service i en 10.krs butik end jeg har fået ved daekonline.dk

Skriv gerne jeres (historie) da jeg muligvis har tænkt mig at gå videre med det her pga. dokument forfalskning.. da de forfalskede min underskrift...

Pease out...
Mvh
Michael
Honda Crx- The Power Of Dreams!!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækonline..!
Kommentér på:
Dækonline..!

Annonce